• Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Dergilerim Araştırmalarım  (Beta) Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Cilt: 8 - Sayı: 16, 1.12.2015

Yıl: 2015

Research Article

1. DÜNYADA VE TÜRKİYE’DE SAĞLIK TURİZMİ PAZARLAMA UYGULAMALARI VE KARŞILAŞTIRMALI DURUM ANALİZİ

Gökhan AYDIN Bilge KARAMEHMET AYDIN

Sayfa: 1-22
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

2. KAMU SPOTLARININ SİGARA BIRAKMA/AZALTMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİLERİ

Uğur GÜLLÜLÜ Bahar TÜRK

Sayfa: 23-42
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

3. KİŞİSEL FAKTÖRLER VE REKLAMA YÖNELİK TUTUMLARIN KOMPULSİF SATIN ALMA EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

Cenk Arsun YÜKSEL Filiz EROĞLU

Sayfa: 43-70
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

4. ULUSLARARASI REKABET GÜCÜ STRATEJİSİ OLARAK KÜMELENME: YAŞ MEYVE SEBZE KÜMESİ VAKA ANALİZİ

Canan MADRAN Mehmet Sami SÜYGÜN

Sayfa: 71-86
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

5. ÖLÇEK ORTA NOKTASI BİTARAF CEVAPLAR İÇİN Mİ YOKSA BİHABER CEVAPLAR İÇİN Mİ KULLANILMAKTADIR?

Ahmet BARDAKCI Selçuk Burak HAŞILOĞLU Andım Oben BALCE

Sayfa: 87-98
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

6. YEREL, ULUSAL VE İNDİRİMLİ MARKETLER ARASINDAKİ REKABETİN PERAKENDECİ DEĞER ALGISI VE MÜŞTERİ TERCİHİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ

Tülay YENİÇERİ Eyup AKIN Halit ÖZAL Şaduman GÜLER

Sayfa: 99-126
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
       
  • Arşiv
    • Cilt: 7 Sayı: 14, 1.12.2014
    • Cilt: 8 Sayı: 15, 1.06.2015
    • Cilt: 8 Sayı: 16, 1.12.2015
    • Cilt: 9 Sayı: 17, 1.06.2016
    • Cilt: 9 Sayı: 18, 1.12.2016