APA |
Erdem, M., & Akkoyunlu, B. (2014). Sosyal Bilgiler Kapsamında Beşinci Sınıf Öğrencileriyle Yürütülen Ekiple Proje Tabanlı Öğrenmenin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(3), 96-100. |
|
AMA |
Erdem M, Akkoyunlu B. Sosyal Bilgiler Kapsamında Beşinci Sınıf Öğrencileriyle Yürütülen Ekiple Proje Tabanlı Öğrenmenin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma. SUJEF. May 2014;(3):96-100. |
|
Chicago |
Erdem, Mukaddes, and Buket Akkoyunlu. “Sosyal Bilgiler Kapsamında Beşinci Sınıf Öğrencileriyle Yürütülen Ekiple Proje Tabanlı Öğrenmenin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, no. 3 (May 2014): 96-100. |
|
EndNote |
Erdem M, Akkoyunlu B (May 1, 2014) Sosyal Bilgiler Kapsamında Beşinci Sınıf Öğrencileriyle Yürütülen Ekiple Proje Tabanlı Öğrenmenin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 96–100. |
|
IEEE |
M. Erdem and B. Akkoyunlu, “Sosyal Bilgiler Kapsamında Beşinci Sınıf Öğrencileriyle Yürütülen Ekiple Proje Tabanlı Öğrenmenin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma”, SUJEF, no. 3, pp. 96–100, May 2014. |
|
ISNAD |
Erdem, Mukaddes - Akkoyunlu, Buket. “Sosyal Bilgiler Kapsamında Beşinci Sınıf Öğrencileriyle Yürütülen Ekiple Proje Tabanlı Öğrenmenin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (May 2014), 96-100. |
|
JAMA |
Erdem M, Akkoyunlu B. Sosyal Bilgiler Kapsamında Beşinci Sınıf Öğrencileriyle Yürütülen Ekiple Proje Tabanlı Öğrenmenin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma. SUJEF. 2014;:96–100. |
|
MLA |
Erdem, Mukaddes and Buket Akkoyunlu. “Sosyal Bilgiler Kapsamında Beşinci Sınıf Öğrencileriyle Yürütülen Ekiple Proje Tabanlı Öğrenmenin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, no. 3, 2014, pp. 96-100. |
|
Vancouver |
Erdem M, Akkoyunlu B. Sosyal Bilgiler Kapsamında Beşinci Sınıf Öğrencileriyle Yürütülen Ekiple Proje Tabanlı Öğrenmenin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma. SUJEF. 2014(3):96-100. |
|