APA |
Uşun, S., & Kocasaraç, H. (2014). ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(3), 230-240. |
|
AMA |
Uşun S, Kocasaraç H. ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ. SUJEF. May 2014;(3):230-240. |
|
Chicago |
Uşun, Salih, and Hüseyin Kocasaraç. “ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, no. 3 (May 2014): 230-40. |
|
EndNote |
Uşun S, Kocasaraç H (May 1, 2014) ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 230–240. |
|
IEEE |
S. Uşun and H. Kocasaraç, “ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ”, SUJEF, no. 3, pp. 230–240, May 2014. |
|
ISNAD |
Uşun, Salih - Kocasaraç, Hüseyin. “ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (May 2014), 230-240. |
|
JAMA |
Uşun S, Kocasaraç H. ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ. SUJEF. 2014;:230–240. |
|
MLA |
Uşun, Salih and Hüseyin Kocasaraç. “ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, no. 3, 2014, pp. 230-4. |
|
Vancouver |
Uşun S, Kocasaraç H. ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ. SUJEF. 2014(3):230-4. |
|