BibTex RIS Cite

ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ

Year 2002, Issue: 3, 230 - 240, 24.05.2014

Abstract

.

Year 2002, Issue: 3, 230 - 240, 24.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Salih Uşun This is me

Hüseyin Kocasaraç This is me

Publication Date May 24, 2014
Submission Date May 24, 2014
Published in Issue Year 2002 Issue: 3

Cite

APA Uşun, S., & Kocasaraç, H. (2014). ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(3), 230-240.
AMA Uşun S, Kocasaraç H. ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ. SUJEF. May 2014;(3):230-240.
Chicago Uşun, Salih, and Hüseyin Kocasaraç. “ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, no. 3 (May 2014): 230-40.
EndNote Uşun S, Kocasaraç H (May 1, 2014) ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 230–240.
IEEE S. Uşun and H. Kocasaraç, “ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ”, SUJEF, no. 3, pp. 230–240, May 2014.
ISNAD Uşun, Salih - Kocasaraç, Hüseyin. “ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (May 2014), 230-240.
JAMA Uşun S, Kocasaraç H. ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ. SUJEF. 2014;:230–240.
MLA Uşun, Salih and Hüseyin Kocasaraç. “ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, no. 3, 2014, pp. 230-4.
Vancouver Uşun S, Kocasaraç H. ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜREÇLERİNDE DÖNÜT KULLANMA YETERLİLİKLERİ. SUJEF. 2014(3):230-4.