BibTex RIS Cite

FEN ÖĞRETİMİ AMAÇLI SANAL LABORATUARLARDA KULLANILMAK ÜZERE GELİŞTİRİLMİŞ BİR SİMÜLASYON

Year 2002, Issue: 3, 323 - 330, 24.05.2014

Abstract

.

Year 2002, Issue: 3, 323 - 330, 24.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Nesrin Özdener This is me

Barış Erdoğan This is me

Publication Date May 24, 2014
Submission Date May 24, 2014
Published in Issue Year 2002 Issue: 3

Cite

APA Özdener, N., & Erdoğan, B. (2014). FEN ÖĞRETİMİ AMAÇLI SANAL LABORATUARLARDA KULLANILMAK ÜZERE GELİŞTİRİLMİŞ BİR SİMÜLASYON. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(3), 323-330.
AMA Özdener N, Erdoğan B. FEN ÖĞRETİMİ AMAÇLI SANAL LABORATUARLARDA KULLANILMAK ÜZERE GELİŞTİRİLMİŞ BİR SİMÜLASYON. SUJEF. May 2014;(3):323-330.
Chicago Özdener, Nesrin, and Barış Erdoğan. “FEN ÖĞRETİMİ AMAÇLI SANAL LABORATUARLARDA KULLANILMAK ÜZERE GELİŞTİRİLMİŞ BİR SİMÜLASYON”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, no. 3 (May 2014): 323-30.
EndNote Özdener N, Erdoğan B (May 1, 2014) FEN ÖĞRETİMİ AMAÇLI SANAL LABORATUARLARDA KULLANILMAK ÜZERE GELİŞTİRİLMİŞ BİR SİMÜLASYON. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 323–330.
IEEE N. Özdener and B. Erdoğan, “FEN ÖĞRETİMİ AMAÇLI SANAL LABORATUARLARDA KULLANILMAK ÜZERE GELİŞTİRİLMİŞ BİR SİMÜLASYON”, SUJEF, no. 3, pp. 323–330, May 2014.
ISNAD Özdener, Nesrin - Erdoğan, Barış. “FEN ÖĞRETİMİ AMAÇLI SANAL LABORATUARLARDA KULLANILMAK ÜZERE GELİŞTİRİLMİŞ BİR SİMÜLASYON”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (May 2014), 323-330.
JAMA Özdener N, Erdoğan B. FEN ÖĞRETİMİ AMAÇLI SANAL LABORATUARLARDA KULLANILMAK ÜZERE GELİŞTİRİLMİŞ BİR SİMÜLASYON. SUJEF. 2014;:323–330.
MLA Özdener, Nesrin and Barış Erdoğan. “FEN ÖĞRETİMİ AMAÇLI SANAL LABORATUARLARDA KULLANILMAK ÜZERE GELİŞTİRİLMİŞ BİR SİMÜLASYON”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, no. 3, 2014, pp. 323-30.
Vancouver Özdener N, Erdoğan B. FEN ÖĞRETİMİ AMAÇLI SANAL LABORATUARLARDA KULLANILMAK ÜZERE GELİŞTİRİLMİŞ BİR SİMÜLASYON. SUJEF. 2014(3):323-30.