Aiken L. . ' 'i ’“ ' "l ' ‘ _ , R, '8» ”diken, D. _R_ (15:69). ‘Recent research on attitudes concerninu scıenee. Serence Education, 53, 295—305. : Brill R. (iteminizi; “Violent Adolescents Also Suffer From Emotional Education lğîgleeı. Emonenal Education Perspective Arz Eıımıional Health newaıener. bnn. (15. 09. 2005) i
“kiracının/z Publication Vol.] ('1 ). lıttp://www.eınorional lıonesryeonıı’ -- ( . -isi Ve Sınıf Öeretınenli'ri ğîgıîııîılerıııııı kuruya Dersıne karşı Tutumları Ve Coklu Zeka Alanlagıiı enırıesı“ îcızı' Univerritcsi Kırşehir F" ”* "“ ' "' 'i * (2003), 67—76 67 ' * SEW li , . . . . — ıgzrmı limizi/[em, Lılt (3 . ' . l Ef; _ _ _ ı ,) {.;.—-- lgb’ı A. H, ÖL Chalken, b. (1993:) . llıe psychology Ol. attitudes”. FOT” lll/Ol'ıll'l.
TX: Harem/rl Bruce ..loııamıvz'ch. & Ili" I ı “ * gc ?' .. ' "Şi'fm’ M“ “3 Durmaz, H—ı (1996) Kimya Eğitiminde Kinıyaâal Terim ve Kavramların Önemi” H Ulusal F"" . > . .. . . 30111191 Sem ozı ' —
Eylul. hmmm“? 63 o p izmıu 811671} ılerı, 18 20 Ka. ' ' “ ' ' * m A., âîOULliırabancı Dll Dersınde Duyuşgal Boyut Ağırlıklı Bir Programın ı r ır ıcı ay. Emmi Matbaacılık. lstanbul.
“"—'Uzun, N ve Sağlam N. {2003). “Orta Öğretim Biyoloji Programında _Geneiik
Konularının Değerlendirilmesi ve Öğrencilerin Genetiğe karşı llgısının Saptanması”. Hrıcetzepe Üııı'versıfiesi Eğin'in Fakiiltesi ,Dargzrikıl 2003 (24), SS. 129—136.A111<ara. ; EKLER
Gün gum19316111351111: önemi . K17 3.75 1.33 1.56 _.11 4. Boş zamanlarımda Kizııya çalışırım. 8 2,83 1,35 1,90 34
“maçını _ Ericek 3.57 1:13 10 2,60 in old " " lâ.iınıfıı”şîıîîı' çal—i K11: 3.36 1.36 — 111 99 5, Arkzıılaşlarırrıla Kimya hakkinda knnuşınııyı 8 3,17 “(78 ercle lxııılciıııırııüıııı ' Emek 3,36 1.36 ___ geçer“—[L 40 3:32 (felce .giın için 1x111131111‘111311111111157-7 Kız 5,51) 1,42 1,12 25 6. Kimya öğrenmek gereklidir. 8 3,84 __07 __ Erkek 3,37 1.14 . 1o 4,05
Kimya, geleceğin endüşıri toplumunda .. K11 3.57 1,35 . 1.77 ..Ö7 37. Kimya dersi sevilecek bir 11ers değildir. 8 2,20 , 1 5 a1n_1' ıSıı ylı— mmcaıcııı- __ Eı-ıeıc 3.36 ' 1.12 . 10 2:03 Kimya ödevlerini 57111131113111131111211131Jr11111 Kiz. 2,36 1151) 1 “21"“ ,111 ' S. Müıııkiııı olsa her gün Kimya çalışırım. 8 3.01” .00 Erkek 2.67 1,511 10 2,66
Ne zaman Kimya çalışsam içimde bir K11: 2.35 1 5’ —.57 "€) 9. Kimya (1521 C11 mek çok zevklidir. 8 ' 3,67 ; ,66 ; iıısızlık lıiascdiymıım. _ Erkek 2,42 .,: 10 3.62 '. ı .. ğretmenimiz Kimyayı öğreîciiiiygr. K12: 2,04 41.02 __110 10, Kimya öğretmenimi çok seviyorum. 8 3.93 _ .10 = “ Erk ı 2,12 __ 10 3,56 1,. yı __KıL £323 _ 4,113 f .06 11. iÇin—iya dersine ilgi dııyııyıırum. ' 8 3,59 1, , _.77 , [11161; 2,317 3 1 3,56 1.50
1 Kırma der nde dikkatimi _, [ÜZ 2.7.6.... %99 i :33 12. Kimya 6g1C11ka gereksiz. xe ıııılaııısızdır. S 2,01) 1.39 -_.60 .5'1 (11‘11’1Vdş‘1301um E 2 ‘9 _... 10 2,07 1,63 31111111111111 ögıeneııııvoıum K17. 2,54 ~05 ,95 13. Ze13-‘1f11ot alsam bile Kimya dersine devam 8 3.60 1.113 76 44
Erke 2,54 etmeiı: isıeı'im. 10 3,50 1,63 iWısımn olduğu günler. öluıla _ K17. 2.1 1 4.811 1117 14. Kim)—'a dersi önemli ve gm C‘1"11 1111' cıersıiı 8 3,93 1,34 .63 .52 i g' ' __ Erkek 2.39 , . _ 11) 3,85 1.40
Kimyadersinde başaı'ısıısım .. _ ___ Kız. 1 2.63 1.5.: :45) :63 15.1 iı 111'udCrs-1 zamanımı harcaıntıktıuı başka bir 8 1.87 1,28 .03 ,97 ; -.. Erkek 2.77 2,34 iş 13311111111130; 10 1," 1,38
Aiken L. . ' 'i ’“ ' "l ' ‘ _ , R, '8» ”diken, D. _R_ (15:69). ‘Recent research on attitudes concerninu scıenee. Serence Education, 53, 295—305. : Brill R. (iteminizi; “Violent Adolescents Also Suffer From Emotional Education lğîgleeı. Emonenal Education Perspective Arz Eıımıional Health newaıener. bnn. (15. 09. 2005) i
“kiracının/z Publication Vol.] ('1 ). lıttp://www.eınorional lıonesryeonıı’ -- ( . -isi Ve Sınıf Öeretınenli'ri ğîgıîııîılerıııııı kuruya Dersıne karşı Tutumları Ve Coklu Zeka Alanlagıiı enırıesı“ îcızı' Univerritcsi Kırşehir F" ”* "“ ' "' 'i * (2003), 67—76 67 ' * SEW li , . . . . — ıgzrmı limizi/[em, Lılt (3 . ' . l Ef; _ _ _ ı ,) {.;.—-- lgb’ı A. H, ÖL Chalken, b. (1993:) . llıe psychology Ol. attitudes”. FOT” lll/Ol'ıll'l.
TX: Harem/rl Bruce ..loııamıvz'ch. & Ili" I ı “ * gc ?' .. ' "Şi'fm’ M“ “3 Durmaz, H—ı (1996) Kimya Eğitiminde Kinıyaâal Terim ve Kavramların Önemi” H Ulusal F"" . > . .. . . 30111191 Sem ozı ' —
Eylul. hmmm“? 63 o p izmıu 811671} ılerı, 18 20 Ka. ' ' “ ' ' * m A., âîOULliırabancı Dll Dersınde Duyuşgal Boyut Ağırlıklı Bir Programın ı r ır ıcı ay. Emmi Matbaacılık. lstanbul.
“"—'Uzun, N ve Sağlam N. {2003). “Orta Öğretim Biyoloji Programında _Geneiik
Konularının Değerlendirilmesi ve Öğrencilerin Genetiğe karşı llgısının Saptanması”. Hrıcetzepe Üııı'versıfiesi Eğin'in Fakiiltesi ,Dargzrikıl 2003 (24), SS. 129—136.A111<ara. ; EKLER
Gün gum19316111351111: önemi . K17 3.75 1.33 1.56 _.11 4. Boş zamanlarımda Kizııya çalışırım. 8 2,83 1,35 1,90 34
“maçını _ Ericek 3.57 1:13 10 2,60 in old " " lâ.iınıfıı”şîıîîı' çal—i K11: 3.36 1.36 — 111 99 5, Arkzıılaşlarırrıla Kimya hakkinda knnuşınııyı 8 3,17 “(78 ercle lxııılciıııırııüıııı ' Emek 3,36 1.36 ___ geçer“—[L 40 3:32 (felce .giın için 1x111131111‘111311111111157-7 Kız 5,51) 1,42 1,12 25 6. Kimya öğrenmek gereklidir. 8 3,84 __07 __ Erkek 3,37 1.14 . 1o 4,05
Kimya, geleceğin endüşıri toplumunda .. K11 3.57 1,35 . 1.77 ..Ö7 37. Kimya dersi sevilecek bir 11ers değildir. 8 2,20 , 1 5 a1n_1' ıSıı ylı— mmcaıcııı- __ Eı-ıeıc 3.36 ' 1.12 . 10 2:03 Kimya ödevlerini 57111131113111131111211131Jr11111 Kiz. 2,36 1151) 1 “21"“ ,111 ' S. Müıııkiııı olsa her gün Kimya çalışırım. 8 3.01” .00 Erkek 2.67 1,511 10 2,66
Ne zaman Kimya çalışsam içimde bir K11: 2.35 1 5’ —.57 "€) 9. Kimya (1521 C11 mek çok zevklidir. 8 ' 3,67 ; ,66 ; iıısızlık lıiascdiymıım. _ Erkek 2,42 .,: 10 3.62 '. ı .. ğretmenimiz Kimyayı öğreîciiiiygr. K12: 2,04 41.02 __110 10, Kimya öğretmenimi çok seviyorum. 8 3.93 _ .10 = “ Erk ı 2,12 __ 10 3,56 1,. yı __KıL £323 _ 4,113 f .06 11. iÇin—iya dersine ilgi dııyııyıırum. ' 8 3,59 1, , _.77 , [11161; 2,317 3 1 3,56 1.50
1 Kırma der nde dikkatimi _, [ÜZ 2.7.6.... %99 i :33 12. Kimya 6g1C11ka gereksiz. xe ıııılaııısızdır. S 2,01) 1.39 -_.60 .5'1 (11‘11’1Vdş‘1301um E 2 ‘9 _... 10 2,07 1,63 31111111111111 ögıeneııııvoıum K17. 2,54 ~05 ,95 13. Ze13-‘1f11ot alsam bile Kimya dersine devam 8 3.60 1.113 76 44
Erke 2,54 etmeiı: isıeı'im. 10 3,50 1,63 iWısımn olduğu günler. öluıla _ K17. 2.1 1 4.811 1117 14. Kim)—'a dersi önemli ve gm C‘1"11 1111' cıersıiı 8 3,93 1,34 .63 .52 i g' ' __ Erkek 2.39 , . _ 11) 3,85 1.40
Kimyadersinde başaı'ısıısım .. _ ___ Kız. 1 2.63 1.5.: :45) :63 15.1 iı 111'udCrs-1 zamanımı harcaıntıktıuı başka bir 8 1.87 1,28 .03 ,97 ; -.. Erkek 2.77 2,34 iş 13311111111130; 10 1," 1,38
Özden, M., & Kara, A. (2014). 8. VE 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KİMYA DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARI. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 1-14.
AMA
Özden M, Kara A. 8. VE 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KİMYA DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARI. SUJEF. April 2014;(11):1-14.
Chicago
Özden, Mustafa, and Ahmet Kara. “8. VE 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KİMYA DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARI”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, no. 11 (April 2014): 1-14.
EndNote
Özden M, Kara A (April 1, 2014) 8. VE 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KİMYA DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARI. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 1–14.
IEEE
M. Özden and A. Kara, “8. VE 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KİMYA DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARI”, SUJEF, no. 11, pp. 1–14, April 2014.
ISNAD
Özden, Mustafa - Kara, Ahmet. “8. VE 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KİMYA DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARI”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (April 2014), 1-14.
JAMA
Özden M, Kara A. 8. VE 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KİMYA DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARI. SUJEF. 2014;:1–14.
MLA
Özden, Mustafa and Ahmet Kara. “8. VE 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KİMYA DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARI”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, no. 11, 2014, pp. 1-14.
Vancouver
Özden M, Kara A. 8. VE 10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KİMYA DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARI. SUJEF. 2014(11):1-14.