BibTex RIS Cite

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLASILIK DERSİNİ KAVRAMA DÜZEYLERİ

Year 2006, Issue: 11, 50 - 57, 08.04.2014

References

  • Baykui, Y. (1990). İlkokul Beşinci szŞwz Lise ve Dengi Olcullariii Son .S'zmjîlcmızci
  • Kadar .Maleniaiik ve Fen Derslerine Karşı Tara/7251a Görülen Değişırieler ve Öğrenci Seçme SZZZCWU’ZCZCZ'İÇİ Başar; ile İlişkili Olduğu Diişiiniilen Basi
  • Faktörler. ÖSYM Yayınları, Ankara. Baykul, Y. (1999), İlköğretim Birinci Kaaiz’eme Maienmtiic Öğreiimi. MEB Öğretmen
  • Kitap1arı Dizisi. Mi11i Eğitim Basımevi, İstanbıu. Ersin, M. (1982). Eğiliiricle Psikolcy'iizirz Rolü. Mim Eğitim Basımevi. 377—803 İstanbul. lili-soy, Y. ve Diğer (1991), Matemaiik Öğretimi, Anadoiu Üniversitesi. Yayin
  • N0:401, ETAM AŞ, Web Ofset, Eskişehir. Ertürk, 5.119,94). Eğitimde Program Gelişiii'me, & Baskı, Meteksan, Ankara. Hacısalihoğlu, HB. (1998). “Sempozynm Agrhs Kenuşmasf’, Alaizirk iii/ziversiiesi
  • Kuruluş Elicia/lawn? Ii-szemafik S’mryyozwmzz, 07161 Sayı, Mayıs 1998, Erzurum.
  • ' Hiebert, J. and Lefcvre, P. (1986). “Conceptual and Procedural Knowledge in
  • Mathematics: an Introductory Analysis”, în ]. Hicbert (Eds), Conceptual and Procec'lural Knowledge; The Case of'A/İ'ıruflicnzaiics, (pp. 1—27), HiHsacEe. NJ: Lawrence Erlbaum Associates. Johari, A. ( 1998). Eğiim oflnduciive Mailiimeclia Programs (m Creation Qf Linear (Unpublished
  • _thciion cmd Variable Carlee];Şnalization Dissertation), p. 1. Arizona State University. Karagay,- T. (1985). Mafan-ımik Öğretimi, Or'iiiiiğreiim Kurumlarında Matematik
  • Öğretimi ve Sorunları. {wk Eğitim Derneği, 13—14 Haziran. Ankara. NIccoı'mick, R. (1997). “Conceptual and Procedura Knowiedge”, International
  • Journal 0f T ethnology (md Design Education. V 01. 7, p. 141—159. Umay, A. (1996). “Matematik Eğitimi ve Ö1çü1mesî”. Haceiiepe Ünv. Eğitim Fak. Der'risi, Sayı. 12, 145-149. Iletisim adresi
  • Arş. Gör Levent AKGUN ; Atatürk Ünüversitesi KK. Eğt. Fem. OFMAE Böîümu Matematik Egitimi Anabiüm Dah Erzurum e-posta: levakgunlğğgmail.cum Yrd. Doç.Dr. Tevfik T§LEYBN Ataürk Üniversitesi KK. Eğ1.Fa1<. OFMAR Brahma Matematik Eğitimi Anabiîim Dah Erzurum e—posîa: icvfîkisleyenğifhotamil.cem U1 \1
Year 2006, Issue: 11, 50 - 57, 08.04.2014

References

  • Baykui, Y. (1990). İlkokul Beşinci szŞwz Lise ve Dengi Olcullariii Son .S'zmjîlcmızci
  • Kadar .Maleniaiik ve Fen Derslerine Karşı Tara/7251a Görülen Değişırieler ve Öğrenci Seçme SZZZCWU’ZCZCZ'İÇİ Başar; ile İlişkili Olduğu Diişiiniilen Basi
  • Faktörler. ÖSYM Yayınları, Ankara. Baykul, Y. (1999), İlköğretim Birinci Kaaiz’eme Maienmtiic Öğreiimi. MEB Öğretmen
  • Kitap1arı Dizisi. Mi11i Eğitim Basımevi, İstanbıu. Ersin, M. (1982). Eğiliiricle Psikolcy'iizirz Rolü. Mim Eğitim Basımevi. 377—803 İstanbul. lili-soy, Y. ve Diğer (1991), Matemaiik Öğretimi, Anadoiu Üniversitesi. Yayin
  • N0:401, ETAM AŞ, Web Ofset, Eskişehir. Ertürk, 5.119,94). Eğitimde Program Gelişiii'me, & Baskı, Meteksan, Ankara. Hacısalihoğlu, HB. (1998). “Sempozynm Agrhs Kenuşmasf’, Alaizirk iii/ziversiiesi
  • Kuruluş Elicia/lawn? Ii-szemafik S’mryyozwmzz, 07161 Sayı, Mayıs 1998, Erzurum.
  • ' Hiebert, J. and Lefcvre, P. (1986). “Conceptual and Procedural Knowledge in
  • Mathematics: an Introductory Analysis”, în ]. Hicbert (Eds), Conceptual and Procec'lural Knowledge; The Case of'A/İ'ıruflicnzaiics, (pp. 1—27), HiHsacEe. NJ: Lawrence Erlbaum Associates. Johari, A. ( 1998). Eğiim oflnduciive Mailiimeclia Programs (m Creation Qf Linear (Unpublished
  • _thciion cmd Variable Carlee];Şnalization Dissertation), p. 1. Arizona State University. Karagay,- T. (1985). Mafan-ımik Öğretimi, Or'iiiiiğreiim Kurumlarında Matematik
  • Öğretimi ve Sorunları. {wk Eğitim Derneği, 13—14 Haziran. Ankara. NIccoı'mick, R. (1997). “Conceptual and Procedura Knowiedge”, International
  • Journal 0f T ethnology (md Design Education. V 01. 7, p. 141—159. Umay, A. (1996). “Matematik Eğitimi ve Ö1çü1mesî”. Haceiiepe Ünv. Eğitim Fak. Der'risi, Sayı. 12, 145-149. Iletisim adresi
  • Arş. Gör Levent AKGUN ; Atatürk Ünüversitesi KK. Eğt. Fem. OFMAE Böîümu Matematik Egitimi Anabiüm Dah Erzurum e-posta: levakgunlğğgmail.cum Yrd. Doç.Dr. Tevfik T§LEYBN Ataürk Üniversitesi KK. Eğ1.Fa1<. OFMAR Brahma Matematik Eğitimi Anabiîim Dah Erzurum e—posîa: icvfîkisleyenğifhotamil.cem U1 \1
There are 12 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Tevfik İşleyen This is me

Levent Akgün This is me

Publication Date April 8, 2014
Submission Date April 8, 2014
Published in Issue Year 2006 Issue: 11

Cite

APA İşleyen, T., & Akgün, L. (2014). FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLASILIK DERSİNİ KAVRAMA DÜZEYLERİ. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 50-57.