BibTex RIS Cite

Öğretimi Ayrıntılama Kuramına Dayalı Matematik Öğretimi ve Bilgisayar Destekli Sunum Başarı ve Kalıcılığa Etkisi

Year 2002, Issue: 4, 305 - 322, 20.05.2014

Abstract

.

Year 2002, Issue: 4, 305 - 322, 20.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Oğuz Kutlu This is me

Publication Date May 20, 2014
Submission Date May 20, 2014
Published in Issue Year 2002 Issue: 4

Cite

APA Kutlu, O. (2014). Öğretimi Ayrıntılama Kuramına Dayalı Matematik Öğretimi ve Bilgisayar Destekli Sunum Başarı ve Kalıcılığa Etkisi. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(4), 305-322.
AMA Kutlu O. Öğretimi Ayrıntılama Kuramına Dayalı Matematik Öğretimi ve Bilgisayar Destekli Sunum Başarı ve Kalıcılığa Etkisi. SUJEF. July 2014;(4):305-322.
Chicago Kutlu, Oğuz. “Öğretimi Ayrıntılama Kuramına Dayalı Matematik Öğretimi Ve Bilgisayar Destekli Sunum Başarı Ve Kalıcılığa Etkisi”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, no. 4 (July 2014): 305-22.
EndNote Kutlu O (July 1, 2014) Öğretimi Ayrıntılama Kuramına Dayalı Matematik Öğretimi ve Bilgisayar Destekli Sunum Başarı ve Kalıcılığa Etkisi. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 305–322.
IEEE O. Kutlu, “Öğretimi Ayrıntılama Kuramına Dayalı Matematik Öğretimi ve Bilgisayar Destekli Sunum Başarı ve Kalıcılığa Etkisi”, SUJEF, no. 4, pp. 305–322, July 2014.
ISNAD Kutlu, Oğuz. “Öğretimi Ayrıntılama Kuramına Dayalı Matematik Öğretimi Ve Bilgisayar Destekli Sunum Başarı Ve Kalıcılığa Etkisi”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (July 2014), 305-322.
JAMA Kutlu O. Öğretimi Ayrıntılama Kuramına Dayalı Matematik Öğretimi ve Bilgisayar Destekli Sunum Başarı ve Kalıcılığa Etkisi. SUJEF. 2014;:305–322.
MLA Kutlu, Oğuz. “Öğretimi Ayrıntılama Kuramına Dayalı Matematik Öğretimi Ve Bilgisayar Destekli Sunum Başarı Ve Kalıcılığa Etkisi”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, no. 4, 2014, pp. 305-22.
Vancouver Kutlu O. Öğretimi Ayrıntılama Kuramına Dayalı Matematik Öğretimi ve Bilgisayar Destekli Sunum Başarı ve Kalıcılığa Etkisi. SUJEF. 2014(4):305-22.