BibTex RIS Cite

Grafik Tasarımı Eğitiminde Hareketli Grafik Tasarım Dönemi

Year 2014, Issue: 14, 103 - 119, 01.12.2014
https://doi.org/10.18603/std.04626

References

  • Allison, Deborah (2001). Promises in the Dark. Opening Title Sequences in American Feature Films of the Sound Period, University of East Anglia Ph.D. Doktora Tezi, UK
  • Atiker, Barış (2004). Televizyon Jeneriklerinde Kurum Logosunun Kullanım Sorunları ve Xtv Kanalı için Jenerik Uygulamaları, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Hacettepe Üniversitesi. Ankara
  • Gallagher, Rebecca ve PALDY, Andrea Moore (2007). Exploring Motion Graphics. Canada: Thomson delmar Learning
  • Gülen, Elif (2006). 1950 ve Sonrası Amerikan Sinemasında Film
  • Jenerik Tasarımının Gelişimi ve Teknolojinin Bu Alana Etkileri,
  • Yayımlanmış Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi
  • HaIas, John (1984). Graphics in Motion (Fromthe Special Effects Film toHoIographics). New York: Van Nostrand Reinhold
  • Holly, Willis (2005). New Digital Cinema: Reinventing the Moving Image. Great Britain: Wallflower Press
  • Meyer, Chris ve Trish (2002). Cretfing Motion Graphics WithAfterEffecfs. San Francisco: CMP Books
  • Woolman, Matt (2004). Motion Design: Moving Graphics for Televsion, Music, Video, Cinema, and Digital Interfaces. Switzerland: Rotovision SA.
  • İnternet Kaynakları:
  • İnternet: Allison, Deborah. (May 2003). Catch Me If You Can, Auto Focus, Far From Heavenandthe Art of Retro Title Sequences. Web: (< http://www.sensesofcinema.com/2003/feature- articles/retro_tit|es/>) adresinden 15 Temmuz 2013'de alınmıştır.
  • İnternet: Frantz, Matt. (May 2003). Changing Over Time: The Future of Motion Graphics.
  • Web:(<http://www.mattfrantz.com/thesisandresearch/motiongra phics.htm|>) adresinden 3 Aralık 2007'de alınmıştır.
  • İnternet: Sine-Ansiklopedi. (Dec 2013) Web:(<http://www.yenisafak.com.tr/arsiv /2006/ ocak/06/sinema.htm|>)html 25 Şubat 2008'de alınmıştır.
Year 2014, Issue: 14, 103 - 119, 01.12.2014
https://doi.org/10.18603/std.04626

References

  • Allison, Deborah (2001). Promises in the Dark. Opening Title Sequences in American Feature Films of the Sound Period, University of East Anglia Ph.D. Doktora Tezi, UK
  • Atiker, Barış (2004). Televizyon Jeneriklerinde Kurum Logosunun Kullanım Sorunları ve Xtv Kanalı için Jenerik Uygulamaları, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Hacettepe Üniversitesi. Ankara
  • Gallagher, Rebecca ve PALDY, Andrea Moore (2007). Exploring Motion Graphics. Canada: Thomson delmar Learning
  • Gülen, Elif (2006). 1950 ve Sonrası Amerikan Sinemasında Film
  • Jenerik Tasarımının Gelişimi ve Teknolojinin Bu Alana Etkileri,
  • Yayımlanmış Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi
  • HaIas, John (1984). Graphics in Motion (Fromthe Special Effects Film toHoIographics). New York: Van Nostrand Reinhold
  • Holly, Willis (2005). New Digital Cinema: Reinventing the Moving Image. Great Britain: Wallflower Press
  • Meyer, Chris ve Trish (2002). Cretfing Motion Graphics WithAfterEffecfs. San Francisco: CMP Books
  • Woolman, Matt (2004). Motion Design: Moving Graphics for Televsion, Music, Video, Cinema, and Digital Interfaces. Switzerland: Rotovision SA.
  • İnternet Kaynakları:
  • İnternet: Allison, Deborah. (May 2003). Catch Me If You Can, Auto Focus, Far From Heavenandthe Art of Retro Title Sequences. Web: (< http://www.sensesofcinema.com/2003/feature- articles/retro_tit|es/>) adresinden 15 Temmuz 2013'de alınmıştır.
  • İnternet: Frantz, Matt. (May 2003). Changing Over Time: The Future of Motion Graphics.
  • Web:(<http://www.mattfrantz.com/thesisandresearch/motiongra phics.htm|>) adresinden 3 Aralık 2007'de alınmıştır.
  • İnternet: Sine-Ansiklopedi. (Dec 2013) Web:(<http://www.yenisafak.com.tr/arsiv /2006/ ocak/06/sinema.htm|>)html 25 Şubat 2008'de alınmıştır.
There are 15 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Ersan Sarıkahya This is me

Publication Date December 1, 2014
Published in Issue Year 2014 Issue: 14

Cite

APA Sarıkahya, E. (2014). Grafik Tasarımı Eğitiminde Hareketli Grafik Tasarım Dönemi. Sanat Ve Tasarım Dergisi, 1(14), 103-119. https://doi.org/10.18603/std.04626
AMA Sarıkahya E. Grafik Tasarımı Eğitiminde Hareketli Grafik Tasarım Dönemi. Sanat ve Tasarım Dergisi. December 2014;1(14):103-119. doi:10.18603/std.04626
Chicago Sarıkahya, Ersan. “Grafik Tasarımı Eğitiminde Hareketli Grafik Tasarım Dönemi”. Sanat Ve Tasarım Dergisi 1, no. 14 (December 2014): 103-19. https://doi.org/10.18603/std.04626.
EndNote Sarıkahya E (December 1, 2014) Grafik Tasarımı Eğitiminde Hareketli Grafik Tasarım Dönemi. Sanat ve Tasarım Dergisi 1 14 103–119.
IEEE E. Sarıkahya, “Grafik Tasarımı Eğitiminde Hareketli Grafik Tasarım Dönemi”, Sanat ve Tasarım Dergisi, vol. 1, no. 14, pp. 103–119, 2014, doi: 10.18603/std.04626.
ISNAD Sarıkahya, Ersan. “Grafik Tasarımı Eğitiminde Hareketli Grafik Tasarım Dönemi”. Sanat ve Tasarım Dergisi 1/14 (December 2014), 103-119. https://doi.org/10.18603/std.04626.
JAMA Sarıkahya E. Grafik Tasarımı Eğitiminde Hareketli Grafik Tasarım Dönemi. Sanat ve Tasarım Dergisi. 2014;1:103–119.
MLA Sarıkahya, Ersan. “Grafik Tasarımı Eğitiminde Hareketli Grafik Tasarım Dönemi”. Sanat Ve Tasarım Dergisi, vol. 1, no. 14, 2014, pp. 103-19, doi:10.18603/std.04626.
Vancouver Sarıkahya E. Grafik Tasarımı Eğitiminde Hareketli Grafik Tasarım Dönemi. Sanat ve Tasarım Dergisi. 2014;1(14):103-19.