Reklam, güçlü bir pazarlama aracıdır. Bu nedenle markalar, belirli bütçeler ayırarak yeni mecralarda
bulunmaya çalışmaktadır. Açıkhava reklamı da bu mecralardan birisidir. Açıkhava reklamları, ev
dışı ortamlarda rastlanan reklam türü olması, büyük boyutlar ve hareketli görseller gibi özellikleri
nedeniyle etkinliğini korumaktadır. İlerleyen teknoloji ile birlikte açıkhava reklamlarında dijitalleşme
büyük önem kazanmıştır. Araştırma, New York Times Meydan’ında yaygın olarak kullanılan açıkhava
reklam etkinliğini incelemek amacıyla hazırlanmıştır. Times Meydanı, büyük ve değerli reklam
panolarından dolayı popüler ve turistik olarak bilinen bir yerdir. Bu nedenle reklamın en etkili
yapılabilecek ortamlarından biri haline gelmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | December 28, 2018 |
Published in Issue | Year 2018 Issue: 22 |