AMAÇ: Bu çalışmada amaç sağlık yönetimi öğrencilerinin uzaktan (çevrimiçi) eğitime karşı tutumlarını incelemektir.
YÖNTEM: Araştırmada 11 tane anket sorusu ve 3 tane demografik soru katılımcılar tarafından çevrimiçi olarak cevaplandırıldı. Araştırma evreni Sağlık Bilimleri Üniversitesi Sağlık Yönetimi bölümünde okuyan 270 kişiden oluşmaktadır. Çalışmada tam sayım yöntemi kullanılmıştır. Araştırmaya katılmayı kabul eden 91 kişi (%40) araştırmaya dahil edilmiştir.
BULGULAR: Araştırmaya katılanların 16’sı erkek (%17,6) ve 75’i kadın (%82,4), 21’i birinci sınıf (%23,1), 16’sı ikinci sınıf (%17,6), 12’si üçüncü sınıf (%13,2) ve 42’si dördüncü sınıf (%46,2, 60’ı İstanbul’da (%65,9) ve 31’i diğer şehirlerde (%34,1) ikamet ettiği bulunmuştur. Çevrimiçi gerçekleştirilen derslerin yüz yüze gerçekleştirilen derslerden daha verimli olduğunu düşünenlerin oranı %6,6’dır.
SONUÇ: Yapılan araştırma sonucunda sağlık yönetimi öğrencilerinin yüz yüze eğitimi tercih ettiği görülmüştür.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Behaviour-Personality Assessment in Psychology |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 30, 2021 |
Submission Date | August 3, 2021 |
Published in Issue | Year 2021 Volume: 3 Issue: 2 |
All works published in this journal are licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 (CC BY-NC 4.0 ) International License.
To view a copy of this license, visit http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/