BibTex RIS Cite

İnsan Odaklı Yönetim ve Müşteri Memnuniyeti: Malatya İlinde Bir Uygulama

Year 2003, Volume: 8 Issue: 3, - , 01.09.2003

Abstract

İnsan Odaklı Yönetim ve Müşteri Memnuniyeti: Malatya İlinde Bir Uygulama

Year 2003, Volume: 8 Issue: 3, - , 01.09.2003

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

  Doç.dr.mehmet Tikici This is me

Yrd.doç.dr.mevlüt Türk This is me

Publication Date September 1, 2003
Published in Issue Year 2003 Volume: 8 Issue: 3

Cite

APA Tikici, .D., & Türk, Y. (2003). İnsan Odaklı Yönetim ve Müşteri Memnuniyeti: Malatya İlinde Bir Uygulama. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8(3).