BibTex RIS Kaynak Göster

İşletmelerde Veri Tabanına Dayalı Pazarlama Süreci Ve Müşteri Farklılaştırma Matrisi Ekseninde Pazarlama Stratejileri

Yıl 1999, Cilt: 4 Sayı: 4, - , 01.12.1999

Öz

İşletmelerde Veri Tabanına Dayalı Pazarlama Süreci Ve Müşteri Farklılaştırma Matrisi Ekseninde Pazarlama Stratejileri

Yıl 1999, Cilt: 4 Sayı: 4, - , 01.12.1999

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Öğr.Gör.Hulusi Doğan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 1999
Yayımlandığı Sayı Yıl 1999 Cilt: 4 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Doğan, Ö. (1999). İşletmelerde Veri Tabanına Dayalı Pazarlama Süreci Ve Müşteri Farklılaştırma Matrisi Ekseninde Pazarlama Stratejileri. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 4(4).