BibTex RIS Cite

TURİZM SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ SADAKATİNİ SAĞLAMADA İNSAN KAYNAKLARININ ROLÜ VE SEÇİMİ

Year 2004, Volume: 7 Issue: 1-2, 63 - 74, 05.05.2014

Abstract

İşletmeler içinde bulundukları yoğun ve küresel rekabet ortamında rekabet avantajı sağlayıp, karlılığı yakalayabilmek için; müşteri, bilgi, teknoloji o-daklı olmak zorundadırlar.

Müşteri memnuniyetini sağlayabilmek için gerekli olan bilgiyi toplamak, a-naliz etmek, stratejik amaçlı olarak kullanabilmek ve gelişmiş teknolojilerden verim alabilmek gerekmektedir. Bu amaçla işletmelerin bilgi işçisi olan kalifiye insangücüne ihtiyaçtan bulunmaktadır. İhtiyaç olan insangücünün bulunması ve seçilmesi işlemleri bilimsel kriterlere göre yapılmalıdır.

Bu çalışmada, öncelikle, turizm sektöründe müşteri sadakatini sağlamanın Ve insan kaynaklarının önemi üzerinde durulmuştur. Daha sonra ise insan kaynaklarını temin etme ve seçim yöntemleri anlatılarak konunun hassasiyeti belirtilmiştir.

 

Year 2004, Volume: 7 Issue: 1-2, 63 - 74, 05.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

F. Atıl Bilge This is me

Muammer Zerenler This is me

Publication Date May 5, 2014
Submission Date December 31, 2014
Published in Issue Year 2004 Volume: 7 Issue: 1-2

Cite

APA Bilge, F. A., & Zerenler, M. (2014). TURİZM SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ SADAKATİNİ SAĞLAMADA İNSAN KAYNAKLARININ ROLÜ VE SEÇİMİ. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, 7(1-2), 63-74.

Journal of Selçuk University Social Sciences Vocational School is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY NC).