Avrupa Birliğine giriş süreci ile birlikte KOBİ’lere ilişkin yeni düzenlemeler, KOBİ’lere daha fazla önem verilmesine neden olmuştur. Avrupa Birliği, KOBİ’lerin rekabet ortamını değiştirecektir. Küresel pazarlarda rekabet edebilmek, KOBİ’lerin pazarlama faaliyetlerine daha fazla önem vermelerine ve dolayısıyla uygun tutundurma araçları kullanmalarına bağlıdır. Bu çalışmanın amacı, KOBİ’lerin tutundurmaya verdiği önemi tespit etmek ve tutundurmanın ihracata olan etkisini ortaya koymaktır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | May 6, 2014 |
Submission Date | December 31, 2014 |
Published in Issue | Year 2009 Volume: 12 Issue: 1-2 |
Journal of Selçuk University Social Sciences Vocational School is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY NC).