Müşteri sadakat programları son yıllarda oldukça yaygınlaşmıştır. Birçok işletme müşterilerinin bağlılıklarını sağlamak ve satış hacimlerini artırmak için müşteri sadakat programları uygulamaktadır. Türkiye Muhasebe Standartları Kurulu (TMSK) “Türkiye Finansal Raporlama Standartlan (TFRS) Yorum - 13 Müşteri Sadakat Programları”nı yayınlamıştır. Bu yorum müşterilerine sadakatlerini ödüllendirmek için puan veya seyahat mili gibi mal veya hizmet sağlayan işletmeler tarafından yapılacak muhasebe uygulamasını göstermektedir. Bu çalışma, TFRS Yorum 13’e göre, müşteri sadakat programlarının muhasebe uygulamasını açıklamaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | May 6, 2014 |
Submission Date | December 31, 2014 |
Published in Issue | Year 2009 Volume: 12 Issue: 1-2 |
Journal of Selçuk University Social Sciences Vocational School is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY NC).