BibTex RIS Cite

OTOMOBİL SEKTÖRÜNDE BİR KALİTE FONKSİYON GÖÇERİMİ UYGULAMASI

Year 2010, Volume: 13 Issue: 1-2, 259 - 272, 06.05.2014

Abstract

Müşteri isteklerinin önem kazandığı günümüz piyasa koşullarında, firmalar rekabet güçlerini artırmak için hızla değişen bu müşteri isteklerine en kısa sürede yanıt vermek zorundadırlar. Bu ortamda işletmeler hayatta kalabilmek için, artan müşteri ihtiyaç ve beklentilerini karşılayabilmek amacıyla müşteri isteklerini ürün ve hizmetlerine yansıtabilmenin yollarını aramaktadır. Bu bağlamda Kalite fonksiyon göçerimi (KFG) müşteri ve ürün (süreç/hizmet) gelişim toplulukları arasındaki bir köprüdür.

KFG tekniği Pazar araştırmasından elde edilen müşteri gereksinimlerini matriks diyagramları ve ürün gelişim takımlarını kullanarak ürün ölçümlerine çeviren bir süreçtir. Çalışmamızda iki otomobil bayisi denek olarak seçilmiş ve bunlara KFG uygulanmıştır.

Year 2010, Volume: 13 Issue: 1-2, 259 - 272, 06.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Osman Demirdöğen This is me

Dilşad Güzel This is me

Salih Börteçine Avcı This is me

Publication Date May 6, 2014
Submission Date December 31, 2014
Published in Issue Year 2010 Volume: 13 Issue: 1-2

Cite

APA Demirdöğen, O., Güzel, D., & Avcı, S. B. (2014). OTOMOBİL SEKTÖRÜNDE BİR KALİTE FONKSİYON GÖÇERİMİ UYGULAMASI. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, 13(1-2), 259-272.

Journal of Selçuk University Social Sciences Vocational School is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY NC).