Duygusal emeğin yayılmasının temel faktörü, çalışanların, hizmet sunarken
işlerinde duygularını kendilerine göre kullanmaları konusunda özgür olmamaları,
bazı kurallara bağlı olmalarıdır. Bunun nedeni şudur ki, işletmeler
çalışanlardan işlerini belli duygularla ortaya koymalarını istemektedirler.
Bazı çalışanlar, bulundukları durumları yeniden değerlendirerek duygusal
durumlarını değiştirirler, bazıları ise bazı meslekler ve belirli sektörlerdeki
bazı şirketler için duygularını düzenleyebilir ve kontrol edebilir. Bu nedenle
bu çalışmanın amacı duygusal emek çalışmaları için gelecekteki değişkenleri
tahmin etmektir. Duygusal Emek stratejilerinin incelenmesi ve çalışanların
temel değerleri ile ilgili çalışma ortamı, duygu yönetimi, duygu düzenlemesi ve
duygusal emek bu çalışmada vurgulanan diğer özelliklerdir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 27 Aralık 2018 |
Gönderilme Tarihi | 21 Kasım 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 2 Sayı: 2 |