BibTex RIS Cite

MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE

Year 2016, Issue: 2, 93 - 101, 01.02.2016

Abstract

ÖZ
Müzik, ses ve titreşim yoluyla gerçekleştirilen ve dinleyicilere ulaşabilen yegâne sanat dalıdır. Dolayısıyla, fiziksel varlığı, performans aracılığıyla kulağa erişebilme özelliği ve icracıya sağladığı nitelikler bakımından oldukça özgün bir felsefi boyuta sahiptir. Bu makalede, müziğin kendine özgü özelliklerinden yola çıkılarak geçmişteki fikirler belirtilecek ve tartışılacaktır. Müzik eserinin fiziksel belirsizliği, eser-performans ilişkisi ve müzik eserini ortaya çıkarma aşamasında icracıların kazandığı erdemler makalenin irdelediği ana konular olacaktır.
Anahtar Kelimeler: Müzik eserinin ontolojisi, Eser ve performans ilişkisi, Değerler ve müzik, Müzik felsefesi.

Year 2016, Issue: 2, 93 - 101, 01.02.2016

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Ekin Çoraklı

Publication Date February 1, 2016
Published in Issue Year 2016 Issue: 2

Cite

APA Çoraklı, E. (2016). MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE. Sahne Ve Müzik(2), 93-101.
AMA Çoraklı E. MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE. Sahne ve Müzik. February 2016;(2):93-101.
Chicago Çoraklı, Ekin. “MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE”. Sahne Ve Müzik, no. 2 (February 2016): 93-101.
EndNote Çoraklı E (February 1, 2016) MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE. Sahne ve Müzik 2 93–101.
IEEE E. Çoraklı, “MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE”, Sahne ve Müzik, no. 2, pp. 93–101, February 2016.
ISNAD Çoraklı, Ekin. “MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE”. Sahne ve Müzik 2 (February 2016), 93-101.
JAMA Çoraklı E. MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE. Sahne ve Müzik. 2016;:93–101.
MLA Çoraklı, Ekin. “MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE”. Sahne Ve Müzik, no. 2, 2016, pp. 93-101.
Vancouver Çoraklı E. MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE. Sahne ve Müzik. 2016(2):93-101.