BibTex RIS Kaynak Göster

MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE

Yıl 2016, Sayı: 2, 93 - 101, 01.02.2016

Öz

ÖZ
Müzik, ses ve titreşim yoluyla gerçekleştirilen ve dinleyicilere ulaşabilen yegâne sanat dalıdır. Dolayısıyla, fiziksel varlığı, performans aracılığıyla kulağa erişebilme özelliği ve icracıya sağladığı nitelikler bakımından oldukça özgün bir felsefi boyuta sahiptir. Bu makalede, müziğin kendine özgü özelliklerinden yola çıkılarak geçmişteki fikirler belirtilecek ve tartışılacaktır. Müzik eserinin fiziksel belirsizliği, eser-performans ilişkisi ve müzik eserini ortaya çıkarma aşamasında icracıların kazandığı erdemler makalenin irdelediği ana konular olacaktır.
Anahtar Kelimeler: Müzik eserinin ontolojisi, Eser ve performans ilişkisi, Değerler ve müzik, Müzik felsefesi.

Yıl 2016, Sayı: 2, 93 - 101, 01.02.2016

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ekin Çoraklı

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Çoraklı, E. (2016). MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE. Sahne Ve Müzik(2), 93-101.
AMA Çoraklı E. MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE. Sahne ve Müzik. Şubat 2016;(2):93-101.
Chicago Çoraklı, Ekin. “MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE”. Sahne Ve Müzik, sy. 2 (Şubat 2016): 93-101.
EndNote Çoraklı E (01 Şubat 2016) MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE. Sahne ve Müzik 2 93–101.
IEEE E. Çoraklı, “MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE”, Sahne ve Müzik, sy. 2, ss. 93–101, Şubat 2016.
ISNAD Çoraklı, Ekin. “MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE”. Sahne ve Müzik 2 (Şubat 2016), 93-101.
JAMA Çoraklı E. MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE. Sahne ve Müzik. 2016;:93–101.
MLA Çoraklı, Ekin. “MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE”. Sahne Ve Müzik, sy. 2, 2016, ss. 93-101.
Vancouver Çoraklı E. MÜZİK ESERİ VE PERFORMANSI ÜZERİNE. Sahne ve Müzik. 2016(2):93-101.