BibTex RIS Cite

Reklam - Simulasyon Etkileşimi

Year 2012, Volume: 4 Issue: 1, 117 - 124, 01.06.2012

Abstract

References

  • Mike Featherstone , (1991) Postmodernizm ve Tüketim Kültürü, Çeviri:Mehmet
  • Küçük,Ayrıntı Yayınları, İstanbul,1996, ss129
  • Simularklar ve Simulasyon, Jean Baudrillard: Çeviren: Oğuz Adanır, Ankara,2003, ss. 166
  • Baudrillard, ‘The Ecstasy of Communication’, ss. 130-31. Kadife Karanlık, McLuhan .Foucoult,Chomsky, Baudrillard, Postman, Lacan, Ziezek, Çevirenler: Prof. Dr. Nurdoğan Rigel, Doç. Dr. Gül Batuş, Yrd. Doç. Dr. Güleda Yücedoğan, Barış Çoban, Su Yayınevi, 2005,ss 205-215
  • Antmen, Ahu, “20. Yüzyıl Batı Sanatı”, İstanbul, Sel Yayıncılık, 2008, s. 182
  • Noam Chomsky, Medya Denetimi, Tüm zamanlar Yayıncılık 1993,Çev.Şen Süer, ss.7-8
  • Orhan BAYTAR, Gerçekliğin Yeniden Oluşması Bağlamında Medyanın Gündem Kurma Süreci, Can Bilgili ve Nesrin Tan Akbulut(der.), Medya Eleştirileri 2007, Beta Yayınları 2007, ss.271
  • Boyut Dergisi,Kültürel araştırmalar, Çok kültürlülük ve Medya Kültürü www.istanbul.edu.tr/4.boyut/index, İndirme tarihi: 10 Mart 2012
  • Saraçoğlu, Gülnaz, “Jean Baudrillard ve Simülasyon”, http://web.deu.edu.tr/sinemasal/Sayi2/simulasyon.htm), indirme tarihi: 5 Nisan Faruk Baştürk, Postmodern hipergerçekliğin pazarlamaya izdüşümleri www.reklamdili.blogspot.com/farukbasturkblospot.com/2007, indirme tarihi: 10 Nisan 2012

Reklam - Simulasyon Etkileşimi

Year 2012, Volume: 4 Issue: 1, 117 - 124, 01.06.2012

Abstract

Reklamlar, kitlelerin değerlerini yönlendiren bir mekanizma işlevi görmektedir. Reklamlar bügün şeylerden çok, imgeler satmayı amaçlamaktadır. Chanel, Calvin Klein veya GAP gibi markalar temsil ettiği nitelik veya değerden çok etiketlerini veya göstergesini satmaktadır

References

  • Mike Featherstone , (1991) Postmodernizm ve Tüketim Kültürü, Çeviri:Mehmet
  • Küçük,Ayrıntı Yayınları, İstanbul,1996, ss129
  • Simularklar ve Simulasyon, Jean Baudrillard: Çeviren: Oğuz Adanır, Ankara,2003, ss. 166
  • Baudrillard, ‘The Ecstasy of Communication’, ss. 130-31. Kadife Karanlık, McLuhan .Foucoult,Chomsky, Baudrillard, Postman, Lacan, Ziezek, Çevirenler: Prof. Dr. Nurdoğan Rigel, Doç. Dr. Gül Batuş, Yrd. Doç. Dr. Güleda Yücedoğan, Barış Çoban, Su Yayınevi, 2005,ss 205-215
  • Antmen, Ahu, “20. Yüzyıl Batı Sanatı”, İstanbul, Sel Yayıncılık, 2008, s. 182
  • Noam Chomsky, Medya Denetimi, Tüm zamanlar Yayıncılık 1993,Çev.Şen Süer, ss.7-8
  • Orhan BAYTAR, Gerçekliğin Yeniden Oluşması Bağlamında Medyanın Gündem Kurma Süreci, Can Bilgili ve Nesrin Tan Akbulut(der.), Medya Eleştirileri 2007, Beta Yayınları 2007, ss.271
  • Boyut Dergisi,Kültürel araştırmalar, Çok kültürlülük ve Medya Kültürü www.istanbul.edu.tr/4.boyut/index, İndirme tarihi: 10 Mart 2012
  • Saraçoğlu, Gülnaz, “Jean Baudrillard ve Simülasyon”, http://web.deu.edu.tr/sinemasal/Sayi2/simulasyon.htm), indirme tarihi: 5 Nisan Faruk Baştürk, Postmodern hipergerçekliğin pazarlamaya izdüşümleri www.reklamdili.blogspot.com/farukbasturkblospot.com/2007, indirme tarihi: 10 Nisan 2012
There are 9 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Ferrah Nur Dündar This is me

Publication Date June 1, 2012
Published in Issue Year 2012 Volume: 4 Issue: 1

Cite

APA Dündar, F. N. (2012). Reklam - Simulasyon Etkileşimi. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi, 4(1), 117-124.
AMA Dündar FN. Reklam - Simulasyon Etkileşimi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. June 2012;4(1):117-124.
Chicago Dündar, Ferrah Nur. “Reklam - Simulasyon Etkileşimi”. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi 4, no. 1 (June 2012): 117-24.
EndNote Dündar FN (June 1, 2012) Reklam - Simulasyon Etkileşimi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 4 1 117–124.
IEEE F. N. Dündar, “Reklam - Simulasyon Etkileşimi”, Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi, vol. 4, no. 1, pp. 117–124, 2012.
ISNAD Dündar, Ferrah Nur. “Reklam - Simulasyon Etkileşimi”. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 4/1 (June 2012), 117-124.
JAMA Dündar FN. Reklam - Simulasyon Etkileşimi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. 2012;4:117–124.
MLA Dündar, Ferrah Nur. “Reklam - Simulasyon Etkileşimi”. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi, vol. 4, no. 1, 2012, pp. 117-24.
Vancouver Dündar FN. Reklam - Simulasyon Etkileşimi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. 2012;4(1):117-24.