BibTex RIS Kaynak Göster

Reklam - Simulasyon Etkileşimi

Yıl 2012, Cilt: 4 Sayı: 1, 117 - 124, 01.06.2012

Öz

Kaynakça

  • Mike Featherstone , (1991) Postmodernizm ve Tüketim Kültürü, Çeviri:Mehmet
  • Küçük,Ayrıntı Yayınları, İstanbul,1996, ss129
  • Simularklar ve Simulasyon, Jean Baudrillard: Çeviren: Oğuz Adanır, Ankara,2003, ss. 166
  • Baudrillard, ‘The Ecstasy of Communication’, ss. 130-31. Kadife Karanlık, McLuhan .Foucoult,Chomsky, Baudrillard, Postman, Lacan, Ziezek, Çevirenler: Prof. Dr. Nurdoğan Rigel, Doç. Dr. Gül Batuş, Yrd. Doç. Dr. Güleda Yücedoğan, Barış Çoban, Su Yayınevi, 2005,ss 205-215
  • Antmen, Ahu, “20. Yüzyıl Batı Sanatı”, İstanbul, Sel Yayıncılık, 2008, s. 182
  • Noam Chomsky, Medya Denetimi, Tüm zamanlar Yayıncılık 1993,Çev.Şen Süer, ss.7-8
  • Orhan BAYTAR, Gerçekliğin Yeniden Oluşması Bağlamında Medyanın Gündem Kurma Süreci, Can Bilgili ve Nesrin Tan Akbulut(der.), Medya Eleştirileri 2007, Beta Yayınları 2007, ss.271
  • Boyut Dergisi,Kültürel araştırmalar, Çok kültürlülük ve Medya Kültürü www.istanbul.edu.tr/4.boyut/index, İndirme tarihi: 10 Mart 2012
  • Saraçoğlu, Gülnaz, “Jean Baudrillard ve Simülasyon”, http://web.deu.edu.tr/sinemasal/Sayi2/simulasyon.htm), indirme tarihi: 5 Nisan Faruk Baştürk, Postmodern hipergerçekliğin pazarlamaya izdüşümleri www.reklamdili.blogspot.com/farukbasturkblospot.com/2007, indirme tarihi: 10 Nisan 2012

Reklam - Simulasyon Etkileşimi

Yıl 2012, Cilt: 4 Sayı: 1, 117 - 124, 01.06.2012

Öz

Reklamlar, kitlelerin değerlerini yönlendiren bir mekanizma işlevi görmektedir. Reklamlar bügün şeylerden çok, imgeler satmayı amaçlamaktadır. Chanel, Calvin Klein veya GAP gibi markalar temsil ettiği nitelik veya değerden çok etiketlerini veya göstergesini satmaktadır

Kaynakça

  • Mike Featherstone , (1991) Postmodernizm ve Tüketim Kültürü, Çeviri:Mehmet
  • Küçük,Ayrıntı Yayınları, İstanbul,1996, ss129
  • Simularklar ve Simulasyon, Jean Baudrillard: Çeviren: Oğuz Adanır, Ankara,2003, ss. 166
  • Baudrillard, ‘The Ecstasy of Communication’, ss. 130-31. Kadife Karanlık, McLuhan .Foucoult,Chomsky, Baudrillard, Postman, Lacan, Ziezek, Çevirenler: Prof. Dr. Nurdoğan Rigel, Doç. Dr. Gül Batuş, Yrd. Doç. Dr. Güleda Yücedoğan, Barış Çoban, Su Yayınevi, 2005,ss 205-215
  • Antmen, Ahu, “20. Yüzyıl Batı Sanatı”, İstanbul, Sel Yayıncılık, 2008, s. 182
  • Noam Chomsky, Medya Denetimi, Tüm zamanlar Yayıncılık 1993,Çev.Şen Süer, ss.7-8
  • Orhan BAYTAR, Gerçekliğin Yeniden Oluşması Bağlamında Medyanın Gündem Kurma Süreci, Can Bilgili ve Nesrin Tan Akbulut(der.), Medya Eleştirileri 2007, Beta Yayınları 2007, ss.271
  • Boyut Dergisi,Kültürel araştırmalar, Çok kültürlülük ve Medya Kültürü www.istanbul.edu.tr/4.boyut/index, İndirme tarihi: 10 Mart 2012
  • Saraçoğlu, Gülnaz, “Jean Baudrillard ve Simülasyon”, http://web.deu.edu.tr/sinemasal/Sayi2/simulasyon.htm), indirme tarihi: 5 Nisan Faruk Baştürk, Postmodern hipergerçekliğin pazarlamaya izdüşümleri www.reklamdili.blogspot.com/farukbasturkblospot.com/2007, indirme tarihi: 10 Nisan 2012
Toplam 9 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ferrah Nur Dündar Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 4 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Dündar, F. N. (2012). Reklam - Simulasyon Etkileşimi. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi, 4(1), 117-124.
AMA Dündar FN. Reklam - Simulasyon Etkileşimi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. Haziran 2012;4(1):117-124.
Chicago Dündar, Ferrah Nur. “Reklam - Simulasyon Etkileşimi”. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi 4, sy. 1 (Haziran 2012): 117-24.
EndNote Dündar FN (01 Haziran 2012) Reklam - Simulasyon Etkileşimi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 4 1 117–124.
IEEE F. N. Dündar, “Reklam - Simulasyon Etkileşimi”, Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi, c. 4, sy. 1, ss. 117–124, 2012.
ISNAD Dündar, Ferrah Nur. “Reklam - Simulasyon Etkileşimi”. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 4/1 (Haziran 2012), 117-124.
JAMA Dündar FN. Reklam - Simulasyon Etkileşimi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. 2012;4:117–124.
MLA Dündar, Ferrah Nur. “Reklam - Simulasyon Etkileşimi”. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi, c. 4, sy. 1, 2012, ss. 117-24.
Vancouver Dündar FN. Reklam - Simulasyon Etkileşimi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. 2012;4(1):117-24.