BibTex RIS Cite

İmajın Turistik Talebe Etkisi: Eskişehir Örneği

Year 2012, Volume: 4 Issue: 2, 199 - 209, 01.12.2012

Abstract

İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ

Year 2012, Volume: 4 Issue: 2, 199 - 209, 01.12.2012

Abstract

Bir destinasyonun imajı, bireylerin bu yere ait zihinlerinde oluşturdukları yorumlamaların bütünüdür ve bireylerin tatillerini geçirecekleri noktayı seçme süreçlerinde oldukça etkilidir. Bu araştırmada imajın turistik talebe etkisi incelenmektedir. Bu amaçla bir model oluşturulmuş ve test edilmiştir. Model için gerekli veriler Eskişehir’deki turistik yerleri ziyaret eden turistlere yüz yüze görüşme tekniğiyle anket uygulanarak elde edilmiştir. Bu bağlamda 250 kişiyle görüşülmüş 230 anket değerlendirmeye tabi tutulmuştur. Araştırma sonucunda destinasyon imajı ile turistik talep arasında pozitif yönlü bir ilişki bulunduğu belirlenmiştir

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Mehmet Kaşlı This is me

Orhan Can Yılmazdoğan

Orhan Can Yılmazdoğan This is me

Publication Date December 1, 2012
Published in Issue Year 2012 Volume: 4 Issue: 2

Cite

APA Kaşlı, M., Yılmazdoğan, O. C., & Yılmazdoğan, O. C. (2012). İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi, 4(2), 199-209.
AMA Kaşlı M, Yılmazdoğan OC, Yılmazdoğan OC. İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. December 2012;4(2):199-209.
Chicago Kaşlı, Mehmet, Orhan Can Yılmazdoğan, and Orhan Can Yılmazdoğan. “İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ”. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi 4, no. 2 (December 2012): 199-209.
EndNote Kaşlı M, Yılmazdoğan OC, Yılmazdoğan OC (December 1, 2012) İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 4 2 199–209.
IEEE M. Kaşlı, O. C. Yılmazdoğan, and O. C. Yılmazdoğan, “İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ”, Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi, vol. 4, no. 2, pp. 199–209, 2012.
ISNAD Kaşlı, Mehmet et al. “İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ”. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 4/2 (December 2012), 199-209.
JAMA Kaşlı M, Yılmazdoğan OC, Yılmazdoğan OC. İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. 2012;4:199–209.
MLA Kaşlı, Mehmet et al. “İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ”. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi, vol. 4, no. 2, 2012, pp. 199-0.
Vancouver Kaşlı M, Yılmazdoğan OC, Yılmazdoğan OC. İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. 2012;4(2):199-20.