BibTex RIS Kaynak Göster

İmajın Turistik Talebe Etkisi: Eskişehir Örneği

Yıl 2012, Cilt: 4 Sayı: 2, 199 - 209, 01.12.2012

Öz

İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ

Yıl 2012, Cilt: 4 Sayı: 2, 199 - 209, 01.12.2012

Öz

Bir destinasyonun imajı, bireylerin bu yere ait zihinlerinde oluşturdukları yorumlamaların bütünüdür ve bireylerin tatillerini geçirecekleri noktayı seçme süreçlerinde oldukça etkilidir. Bu araştırmada imajın turistik talebe etkisi incelenmektedir. Bu amaçla bir model oluşturulmuş ve test edilmiştir. Model için gerekli veriler Eskişehir’deki turistik yerleri ziyaret eden turistlere yüz yüze görüşme tekniğiyle anket uygulanarak elde edilmiştir. Bu bağlamda 250 kişiyle görüşülmüş 230 anket değerlendirmeye tabi tutulmuştur. Araştırma sonucunda destinasyon imajı ile turistik talep arasında pozitif yönlü bir ilişki bulunduğu belirlenmiştir

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mehmet Kaşlı Bu kişi benim

Orhan Can Yılmazdoğan

Orhan Can Yılmazdoğan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 4 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Kaşlı, M., Yılmazdoğan, O. C., & Yılmazdoğan, O. C. (2012). İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi, 4(2), 199-209.
AMA Kaşlı M, Yılmazdoğan OC, Yılmazdoğan OC. İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. Aralık 2012;4(2):199-209.
Chicago Kaşlı, Mehmet, Orhan Can Yılmazdoğan, ve Orhan Can Yılmazdoğan. “İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ”. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi 4, sy. 2 (Aralık 2012): 199-209.
EndNote Kaşlı M, Yılmazdoğan OC, Yılmazdoğan OC (01 Aralık 2012) İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 4 2 199–209.
IEEE M. Kaşlı, O. C. Yılmazdoğan, ve O. C. Yılmazdoğan, “İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ”, Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi, c. 4, sy. 2, ss. 199–209, 2012.
ISNAD Kaşlı, Mehmet vd. “İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ”. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 4/2 (Aralık 2012), 199-209.
JAMA Kaşlı M, Yılmazdoğan OC, Yılmazdoğan OC. İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. 2012;4:199–209.
MLA Kaşlı, Mehmet vd. “İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ”. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi, c. 4, sy. 2, 2012, ss. 199-0.
Vancouver Kaşlı M, Yılmazdoğan OC, Yılmazdoğan OC. İMAJIN TURİSTİK TALEBE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. 2012;4(2):199-20.