BibTex RIS Cite

SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN GENÇ TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN GSM MARKALARI TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Year 2013, Volume: 5 Issue: 2, 1 - 10, 01.12.2013

Abstract

This study also constitute the majority of the customers of a major GSM companies in the mobile phone sector, sales development activities of young consumers consumers will examine the effects of satmalına behavior. Study of the sample audience, Selçuk University students gsm network subscribers

References

  • Engel, James F., Martin R. Warshaw, Thomas C Kinnear ve Bonnie B Reece ; Promotional Strategy: An Integrated Marketing Communication Approach, Cincinnati, OH: Pinnaflex Educational Resources, Ninth Edition, Inc,2000
  • Gülçubuk, A, “Tüketicilere Yönelik Satış Geliştirmenin Artan Önemi, Uygulanabilirliği ve İzlenecek Stratejilerin İşletmeler Açısından Değerlendirilmesi”. Ege Akademik Bakış / Ege Academic Review. 7(1): 57– 77,2007
  • Levy Michael & Weıtz Barto, Retail Management, Second Edition,Irwin Inc.,1995
  • Mucuk İsmet ,Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitabevi, İstanbul,2001

SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN GENÇ TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN GSM MARKALARI TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Year 2013, Volume: 5 Issue: 2, 1 - 10, 01.12.2013

Abstract

Tüketicileri, işletmeleri ya da aracı kurumları daha hızlı ve daha fazla miktarda satın almaya yönlendirecek dürtüleri harekete geçirmeye odaklı araçlardan oluşan tutundurma çabaları şeklinde tanımlanmakta olan satış geliştirme faaliyetlerinin tüketici satınalma davranışları üzerindeki etkileri araştırılmaktadır

References

  • Engel, James F., Martin R. Warshaw, Thomas C Kinnear ve Bonnie B Reece ; Promotional Strategy: An Integrated Marketing Communication Approach, Cincinnati, OH: Pinnaflex Educational Resources, Ninth Edition, Inc,2000
  • Gülçubuk, A, “Tüketicilere Yönelik Satış Geliştirmenin Artan Önemi, Uygulanabilirliği ve İzlenecek Stratejilerin İşletmeler Açısından Değerlendirilmesi”. Ege Akademik Bakış / Ege Academic Review. 7(1): 57– 77,2007
  • Levy Michael & Weıtz Barto, Retail Management, Second Edition,Irwin Inc.,1995
  • Mucuk İsmet ,Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitabevi, İstanbul,2001
There are 4 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Aziz ÖZTÜRK - Ramazan GÖRAL - Emine Nih Cici This is me

Publication Date December 1, 2013
Published in Issue Year 2013 Volume: 5 Issue: 2

Cite

APA Cici, A. Ö. . .-. R. G. .-. E. N. (2013). SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN GENÇ TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN GSM MARKALARI TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi, 5(2), 1-10.
AMA Cici AÖRGEN. SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN GENÇ TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN GSM MARKALARI TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. December 2013;5(2):1-10.
Chicago Cici, Aziz ÖZTÜRK - Ramazan GÖRAL - Emine Nih. “SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN GENÇ TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN GSM MARKALARI TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi 5, no. 2 (December 2013): 1-10.
EndNote Cici AÖ-RG-EN (December 1, 2013) SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN GENÇ TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN GSM MARKALARI TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 5 2 1–10.
IEEE A. Ö. . .-. R. G. .-. E. N. Cici, “SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN GENÇ TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN GSM MARKALARI TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”, Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi, vol. 5, no. 2, pp. 1–10, 2013.
ISNAD Cici, Aziz ÖZTÜRK - Ramazan GÖRAL - Emine Nih. “SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN GENÇ TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN GSM MARKALARI TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 5/2 (December 2013), 1-10.
JAMA Cici AÖ-RG-EN. SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN GENÇ TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN GSM MARKALARI TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. 2013;5:1–10.
MLA Cici, Aziz ÖZTÜRK - Ramazan GÖRAL - Emine Nih. “SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN GENÇ TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN GSM MARKALARI TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi, vol. 5, no. 2, 2013, pp. 1-10.
Vancouver Cici AÖ-RG-EN. SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN GENÇ TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN GSM MARKALARI TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. 2013;5(2):1-10.