Nitel ve nicel araştırma yöntemlerinin
beraber kullanıldığı çalışmadaki temel amaç, havayolunun algılanan yenilikçilik
düzeyinin yolcu tercihleri üzerine etkisini ortaya koymaktır. İstanbul’da 388
yolcu ile gerçekleştirilen çalışmada, önemli sonuçlara ulaşılmıştır. Yolcu
tercihlerine etki eden faktörlerin; uçuş hizmetlerinde kalite, uzmanlık ve
güvenlik, çalışan yeterliliği ve ikram, havayolunun imajı ile uygun fiyat ve
uçuş saatleri olduğu saptanmıştır. Ayrıca, havayolunun algılanan yenilikçilik
düzeyinin yolcu tercihleri üzerine etkisinin ise yeterli seviyede olduğu
belirlenmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Ağustos 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 |