BibTex RIS Cite

A Research on the Effects of Design Factor as a Competitive Tool Creating Memorability through Emotions

Year 2012, Volume: 9 Issue: 2, - , 01.06.2012

Abstract

Rekabet Aracı Olarak Tasarım Faktörünün Duygu Aracılığıyla Hatırlanabilirlik Yaratma Etkisine Yönelik Bir Araştırma

Year 2012, Volume: 9 Issue: 2, - , 01.06.2012

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

F. Özlem Güzel This is me

Publication Date June 1, 2012
Published in Issue Year 2012 Volume: 9 Issue: 2

Cite

APA Güzel, F. Ö. (2012). Rekabet Aracı Olarak Tasarım Faktörünün Duygu Aracılığıyla Hatırlanabilirlik Yaratma Etkisine Yönelik Bir Araştırma. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 9(2).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).

26935

Our journal is indexed by EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim, DOAj, DRJI, Research Bible, SOBİAD and ASOS.