BibTex RIS Kaynak Göster

HOTEL MANAGERS' CRM( CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT) IMPRESSIONS: A RESEARCH ABOUT 5 STARRED HOTELS IN ISTANBUL

Yıl 2009, Cilt: 6 Sayı: 2, - , 01.06.2009

Öz

OTEL İŞLETMELERİNDE YÖNETİCİLERİN MİY (MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ) ALGILAMALARI: İSTANBUL'DA FAALİYET GÖSTEREN 5 YILDIZLI OTELLERE YÖNELİK AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2009, Cilt: 6 Sayı: 2, - , 01.06.2009

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

İlker Öztürk Bu kişi benim

Murat Yeşiltaş Bu kişi benim

Gamze Özel Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Öztürk, İ., Yeşiltaş, M., & Özel, G. (2009). OTEL İŞLETMELERİNDE YÖNETİCİLERİN MİY (MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ) ALGILAMALARI: İSTANBUL’DA FAALİYET GÖSTEREN 5 YILDIZLI OTELLERE YÖNELİK AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 6(2).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
26935
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.