BibTex RIS Cite

HOTEL MANAGERS' CRM( CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT) IMPRESSIONS: A RESEARCH ABOUT 5 STARRED HOTELS IN ISTANBUL

Year 2009, Volume: 6 Issue: 2, - , 01.06.2009

Abstract

OTEL İŞLETMELERİNDE YÖNETİCİLERİN MİY (MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ) ALGILAMALARI: İSTANBUL'DA FAALİYET GÖSTEREN 5 YILDIZLI OTELLERE YÖNELİK AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA

Year 2009, Volume: 6 Issue: 2, - , 01.06.2009

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

İlker Öztürk This is me

Murat Yeşiltaş This is me

Gamze Özel This is me

Publication Date June 1, 2009
Published in Issue Year 2009 Volume: 6 Issue: 2

Cite

APA Öztürk, İ., Yeşiltaş, M., & Özel, G. (2009). OTEL İŞLETMELERİNDE YÖNETİCİLERİN MİY (MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ) ALGILAMALARI: İSTANBUL’DA FAALİYET GÖSTEREN 5 YILDIZLI OTELLERE YÖNELİK AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 6(2).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).

26935

Our journal is indexed by EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD and ASOS.