BibTex RIS Kaynak Göster

AN INVESTIGATION TO DETERMINE THE ATTRIBUTES WHICH INCREASE THE CUSTOMER LOYALTY IN THE THERMAL HOTEL ESTABLISHMENTS

Yıl 2006, Cilt: 3 Sayı: 1, - , 01.03.2006

Öz

TERMAL OTEL İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ SADAKATİNİ ARTTIRAN NİTELİKLERİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ALAN ARAŞTIRMASI

Yıl 2006, Cilt: 3 Sayı: 1, - , 01.03.2006

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

CEVDET AVCIKURT VE ÖZLEM Köroğlu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2006
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 3 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Köroğlu, C. A. V. Ö. (2006). TERMAL OTEL İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ SADAKATİNİ ARTTIRAN NİTELİKLERİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ALAN ARAŞTIRMASI. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 3(1).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
26935
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.