Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
EN
TR
PDF
Kütüphaneme Ekle
×
BibTex
RIS
Kaynak Göster
HOTEL CUSTOMERS' COMPLAINING BEHAVIOURS: CROSS-CULTURAL DIFFERENCES AND SIMILARITIES
Yıl 2004
, Cilt: 1 Sayı: 1, - , 01.03.2004
Atila Yüksel
Öz
Anahtar Kelimeler
-
OTEL MÜŞTERİLERİNİN ŞİKAYET DAVRANIŞLARI: KÜLTÜRLERARASI FARKLAR VE BENZERLİKLER
Yıl 2004
, Cilt: 1 Sayı: 1, - , 01.03.2004
Atila Yüksel
Öz
Anahtar Kelimeler
-
Toplam
0
adet kaynakça vardır.
Ayrıntılar
Birincil Dil
Türkçe
Bölüm
Editörden
Yazarlar
Atila Yüksel
Bu kişi benim
Yayımlanma Tarihi
1 Mart 2004
Yayımlandığı Sayı
Yıl 2004 Cilt: 1 Sayı: 1
Kaynak Göster
APA
Yüksel, A. (2004). OTEL MÜŞTERİLERİNİN ŞİKAYET DAVRANIŞLARI: KÜLTÜRLERARASI FARKLAR VE BENZERLİKLER. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 1(1).
Makale Dosyaları
Tam Metin
Dergi Ana Sayfası
Arşiv
Cilt: 1 Sayı: 1
Cilt: 1 Sayı: 2
Cilt: 2 Sayı: 1
Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0)
.
Dergimiz
EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim, DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS
tarafından indekslenmektedir.