İnternet üzerinden alışveriş yapan bireylerin
algıladıkları risklerin, müşteri memnuniyeti ve müşteri memnuniyetsizliği
üzerine etkilerinin belirlenmesi amacıyla yapılan bu çalışma, Y kuşağından 416
tüketici ile yüz yüze görüşülerek elde edilen veriler aracılığıyla yapılmıştır.
Toplanan verilere ki-kare testi ve regresyon testi uygulanmıştır. Çalışma
sonuçlarına göre; algılanan risk boyutlarından zaman riski ve psikolojik riskin
müşteri memnuniyetine, sosyal risk ve psikolojik riskin müşteri
memnuniyetsizliğine etkisinin olduğu belirlenmiştir.
Subjects | Business Administration |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | December 1, 2017 |
Submission Date | June 21, 2017 |
Published in Issue | Year 2017 Volume: 1 Issue: 1-2 |