İnternet üzerinden alışveriş yapan bireylerin
algıladıkları risklerin, müşteri memnuniyeti ve müşteri memnuniyetsizliği
üzerine etkilerinin belirlenmesi amacıyla yapılan bu çalışma, Y kuşağından 416
tüketici ile yüz yüze görüşülerek elde edilen veriler aracılığıyla yapılmıştır.
Toplanan verilere ki-kare testi ve regresyon testi uygulanmıştır. Çalışma
sonuçlarına göre; algılanan risk boyutlarından zaman riski ve psikolojik riskin
müşteri memnuniyetine, sosyal risk ve psikolojik riskin müşteri
memnuniyetsizliğine etkisinin olduğu belirlenmiştir.
Çevrimiçi alışveriş müşteri memnuniyeti müşteri memnuniyetsizliği algılanan risk
Konular | İşletme |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2017 |
Gönderilme Tarihi | 21 Haziran 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 1 Sayı: 1-2 |