Bu çalışmada Meslek Yüksekokullarının, matematik dersi içeren bölümlerinde öğrenim gören öğrencilerinin bu derse karşı genel yaklaşımlarını değerlendirmek amaçlanmıştır. Çalışmada öğrencilerin matematiğe karşı ilgileri, matematiğin okumakta oldukları bölüm için gerekliliği konusunda farkındalıkları, bu derse devam konusundaki eğilimleri, dersin değerlendirme şekli hakkındaki tercihleri ve nedenleri, ders saatinin ve ders içeriklerinin miktarı konusundaki fikirleri incelenmiştir. Araştırma için müfredatında matematik dersi olan, farklı bölümlerde okuyan 315 öğrenciden oluşan bir örneklem kullanılmış, öğrencilere anket uygulanmıştır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Software Engineering (Other) |
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Early Pub Date | August 2, 2023 |
Publication Date | December 30, 2018 |
Published in Issue | Year 2018 Issue: 16 |
Selcuk University Journal of Social and Technical Researches is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY NC).