BibTex RIS Kaynak Göster

Moral Panic Effect of Public Advertising About Cigarette

Yıl 2013, Sayı: 33, 223 - 241, 22.06.2016

Öz

Moral panic, today, is one of the most important tool used by governments. Public is directed by media. To do this, fear is created on the basis of morality. Public spot is one of the methods of warning public. Public spots take place mandatorly in television and radio. The public spots about cigarette are watced by every individual and reveals different emotions in every individual. The most felt emotions are fear and panic. In this article, the misuse of public spots are analyzed by using discourse method

Sigara ile İlgili Kamu Spotlarında Moral Panik Etkisi

Yıl 2013, Sayı: 33, 223 - 241, 22.06.2016

Öz

Moral panik, günümüzde iktidarların kullandıùı en önemli araçlardan biridir. Halk, medya ile yönlendirilmektedir. Bunun için ahlak temelinde korku yaratılmaktadır. Kamu spotları halkıuyarmak için kullanılan yöntemlerden biridir. Kamu spotları, televizyon ve radyoda yasal zorunluluk olarak yer almaktadır. Sigarayla ilgili kamu spotları tüm bireyler tarafından izlenmektedir, her bireyde farklı duygular ortaya çıkarmaktadır. Bu duygulardan en yoùunhissedileni korku ve paniktir. Makalede kamu spotlarının amaç dıüı kullanımı ve içerdiùi ahlaki panik söylem analizi yöntemi kullanılarak incelenmiütir

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Konular Sanat ve Edebiyat
Diğer ID Array
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Mustafa Şeker

Salih Tiryaki Bu kişi benim

Public Advertising Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 22 Haziran 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Sayı: 33

Kaynak Göster

APA Şeker, M., Tiryaki, S., & Advertising, P. (2016). Sigara ile İlgili Kamu Spotlarında Moral Panik Etkisi. Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi(33), 223-241.

Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.