Baltacıoğlu, Ismayıl Hakkı. Öğretmen. İstanbul: Yeni Adam Yayınları, Baltacıoğlu, Ismayıl Hakkı. “Tiyatro Nedir? Ne Değildir?”, Türk Dili Der- gisi-Tiyatro Özel Sayısı. C 15, Sayı 178, 1 Temmuz 1966.
Baltacıoğlu, Ismayıl Hakkı. “Karagöz Tekniği ve Estetiği”, Türk Dili Der- gisi. Sayı 215, Ağustos 1969.
Berkes, Niyazi. Türkiyede Çağdaşlaşma. Ankara: Bilgi Yayınevi, 1973.
Ertuğrul, Muhsin. Benden Sonra Tufan Olmasın. İstanbul: Dr.Nejat Ec- zacıbaşı Vakfı Yayınları, 1989.
Özön M. Nihat- Dürder Baha. Türk Tiyatrosu Ansiklopedisi. İstanbul: Remzi Kitabevi, 1967.
Karadağ, Nurhan. Halkevleri Tiyatro Çalışmaları. Ankara; Kültür Ba- kanlığı Yayınları, 1988.
Karadağ, Nurhan. Köy Oyunları. Ankara: Ankara Deneme Sahnesi Ya- yınları, 1977.
Kudret, Cevdet. Ortaoyunu I. İstanbul: İnkılap Kitabevi, 1994.
Nesin, Aziz. Cumhuriyet Döneminde Türk Mizahı. İstanbul: Akbaba Yayınları, 1973.
Nutku, Özdemir. Meddahlık ve Meddah Hikayeleri. Ankara: İş Bankası Kültür Yayınları, 1976.
Nutku, Özdemir. Sahne Bilgisi, Ankara: Kültür Bakanlığı Yayın- ları, 1980.
Ongunlar, Serdar. Ismayıl Hakkı Baltacıoğlu’nun Tiyatro Gö- rüşleri. Ankara: D.T. Yayınları, 1985.
Siyavuşgil, Sabri Esat. Karagöz. Ankara: The Turkish Press, Broadcasting And Tourist Department, 1955.
Sokullu, Sevinç. Türk Tiyatrosunda Komedyanın Evrimi. An- kara: Kültür Bakanlığı Yayınları,1979.
Şener, Sevda. Türk Tiyatrosu, İstanbul: Alkım Yayınevi, 2003.
Taner, Haldun. Sersem Kocanın Kurnaz Karısı. Ankara: Bilgi Yayınevi, 1971.
Tekerek, Nurhan. Popüler Halk Tiyatrosu Geleneğimizden Çağdaş Oyunlarımıza Yansımalar. Ankara. Kültür bakanlığı Ya- yınları, 1993.
Temeltaş, Gülayşe. “Tiyatroda Bir Arayışın Mimarı: Ismayıl Hakkı Baltacıoğlu”, Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi. Sayı: , Mart 2003.
Temeltaş, Gülayşe. “Sersem Kocanın Kurnaz Karısı ya da Bu Oyun Nasıl Oynanmalı”, Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Tiyatro Bölümü 2005-2006 Oyun Broşürü. Ankara
Üniversitesi Basımevi, 2005-2006.
Tuncay, Murat. Modern Türk Tiyatrosunun İlk Sıkıntıları, İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Yayınları, 1991.
Türkmen, Nihal. Orta Oyunu. İstanbul: Milli Eğitim Bakanlığı Ya- yınları, 1991.
Yüksel, Ayşegül. Çağdaş Türk Tiyatrosundan On Yazar. İstan- bul: Mitos Boyut Yayınları, 1997.
Yüksel, Ayşegül. Haldun Taner Tiyatrosu. Ankara: Bilgi Yayınları, •
BİR UYGULAMA MODELİ OLARAK “SERSEM KOCANIN KURNAZ KARISI”
Baltacıoğlu, Ismayıl Hakkı. Öğretmen. İstanbul: Yeni Adam Yayınları, Baltacıoğlu, Ismayıl Hakkı. “Tiyatro Nedir? Ne Değildir?”, Türk Dili Der- gisi-Tiyatro Özel Sayısı. C 15, Sayı 178, 1 Temmuz 1966.
Baltacıoğlu, Ismayıl Hakkı. “Karagöz Tekniği ve Estetiği”, Türk Dili Der- gisi. Sayı 215, Ağustos 1969.
Berkes, Niyazi. Türkiyede Çağdaşlaşma. Ankara: Bilgi Yayınevi, 1973.
Ertuğrul, Muhsin. Benden Sonra Tufan Olmasın. İstanbul: Dr.Nejat Ec- zacıbaşı Vakfı Yayınları, 1989.
Özön M. Nihat- Dürder Baha. Türk Tiyatrosu Ansiklopedisi. İstanbul: Remzi Kitabevi, 1967.
Karadağ, Nurhan. Halkevleri Tiyatro Çalışmaları. Ankara; Kültür Ba- kanlığı Yayınları, 1988.
Karadağ, Nurhan. Köy Oyunları. Ankara: Ankara Deneme Sahnesi Ya- yınları, 1977.
Kudret, Cevdet. Ortaoyunu I. İstanbul: İnkılap Kitabevi, 1994.
Nesin, Aziz. Cumhuriyet Döneminde Türk Mizahı. İstanbul: Akbaba Yayınları, 1973.
Nutku, Özdemir. Meddahlık ve Meddah Hikayeleri. Ankara: İş Bankası Kültür Yayınları, 1976.
Nutku, Özdemir. Sahne Bilgisi, Ankara: Kültür Bakanlığı Yayın- ları, 1980.
Ongunlar, Serdar. Ismayıl Hakkı Baltacıoğlu’nun Tiyatro Gö- rüşleri. Ankara: D.T. Yayınları, 1985.
Siyavuşgil, Sabri Esat. Karagöz. Ankara: The Turkish Press, Broadcasting And Tourist Department, 1955.
Sokullu, Sevinç. Türk Tiyatrosunda Komedyanın Evrimi. An- kara: Kültür Bakanlığı Yayınları,1979.
Şener, Sevda. Türk Tiyatrosu, İstanbul: Alkım Yayınevi, 2003.
Taner, Haldun. Sersem Kocanın Kurnaz Karısı. Ankara: Bilgi Yayınevi, 1971.
Tekerek, Nurhan. Popüler Halk Tiyatrosu Geleneğimizden Çağdaş Oyunlarımıza Yansımalar. Ankara. Kültür bakanlığı Ya- yınları, 1993.
Temeltaş, Gülayşe. “Tiyatroda Bir Arayışın Mimarı: Ismayıl Hakkı Baltacıoğlu”, Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi. Sayı: , Mart 2003.
Temeltaş, Gülayşe. “Sersem Kocanın Kurnaz Karısı ya da Bu Oyun Nasıl Oynanmalı”, Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Tiyatro Bölümü 2005-2006 Oyun Broşürü. Ankara
Üniversitesi Basımevi, 2005-2006.
Tuncay, Murat. Modern Türk Tiyatrosunun İlk Sıkıntıları, İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Yayınları, 1991.
Türkmen, Nihal. Orta Oyunu. İstanbul: Milli Eğitim Bakanlığı Ya- yınları, 1991.
Yüksel, Ayşegül. Çağdaş Türk Tiyatrosundan On Yazar. İstan- bul: Mitos Boyut Yayınları, 1997.
Yüksel, Ayşegül. Haldun Taner Tiyatrosu. Ankara: Bilgi Yayınları, •
Temeltaş, G. (2010). BİR UYGULAMA MODELİ OLARAK “SERSEM KOCANIN KURNAZ KARISI”. Tiyatro Araştırmaları Dergisi, 29(29), 159-169. https://doi.org/10.1501/TAD_0000000243
AMA
Temeltaş G.BİR UYGULAMA MODELİ OLARAK “SERSEM KOCANIN KURNAZ KARISI.” Tiyatro Araştırmaları Dergisi. September 2010;29(29):159-169. doi:10.1501/TAD_0000000243
Chicago
Temeltaş, Gülayşe. “BİR UYGULAMA MODELİ OLARAK ‘SERSEM KOCANIN KURNAZ KARISI’”. Tiyatro Araştırmaları Dergisi 29, no. 29 (September 2010): 159-69. https://doi.org/10.1501/TAD_0000000243.
EndNote
Temeltaş G (September 1, 2010) BİR UYGULAMA MODELİ OLARAK “SERSEM KOCANIN KURNAZ KARISI”. Tiyatro Araştırmaları Dergisi 29 29 159–169.
IEEE
G. Temeltaş, “BİR UYGULAMA MODELİ OLARAK ‘SERSEM KOCANIN KURNAZ KARISI’”, Tiyatro Araştırmaları Dergisi, vol. 29, no. 29, pp. 159–169, 2010, doi: 10.1501/TAD_0000000243.
ISNAD
Temeltaş, Gülayşe. “BİR UYGULAMA MODELİ OLARAK ‘SERSEM KOCANIN KURNAZ KARISI’”. Tiyatro Araştırmaları Dergisi 29/29 (September 2010), 159-169. https://doi.org/10.1501/TAD_0000000243.
JAMA
Temeltaş G. BİR UYGULAMA MODELİ OLARAK “SERSEM KOCANIN KURNAZ KARISI”. Tiyatro Araştırmaları Dergisi. 2010;29:159–169.
MLA
Temeltaş, Gülayşe. “BİR UYGULAMA MODELİ OLARAK ‘SERSEM KOCANIN KURNAZ KARISI’”. Tiyatro Araştırmaları Dergisi, vol. 29, no. 29, 2010, pp. 159-6, doi:10.1501/TAD_0000000243.
Vancouver
Temeltaş G. BİR UYGULAMA MODELİ OLARAK “SERSEM KOCANIN KURNAZ KARISI”. Tiyatro Araştırmaları Dergisi. 2010;29(29):159-6.