Okul öncesi eğitimden başlayarak yükseköğretime
kadar eğitim amaçlı geçirilen süre insan yaşamında önemli bir zamanı
kapsamaktadır. İnsanlar bu süre zarfında çok değişik fiziki ortamlarda
bulunmaktadır. Yapılan araştırmalar eğitimin yapıldığı fiziki ortamın öğrenmeye
etkisinin çok fazla olduğunu göstermiştir. Fiziki ortam olarak derslikler ve
öğrencilerin boş zamanlarını geçireceği ortak alanlar göz önüne alınabilir. Bu
çalışmada yükseköğrenimin uygulamalı eğitim yapan ve ülkemizin temel ihtiyacı
olan ara elemanları yetiştiren meslek yüksekokulları için uygun fiziki ortamın
nasıl olması gerektiği konusu ele alınarak SDÜ TBMYO örneği incelenmiştir.
Subjects | Engineering |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | January 31, 2018 |
Published in Issue | Year 2018 Volume: 8 Issue: 1 |