BibTex RIS Cite

-

Year 2003, Volume: 12 Issue: 12, - , 01.04.2003

Abstract

Probleme Dayalı Öğrenim Sisteminde Biyokimyasal ve Genetik Hedeflere Entegre Ulaşılmasını Sağlayan Bir Modül Örneği

Year 2003, Volume: 12 Issue: 12, - , 01.04.2003

Abstract

Dokuz Eylül Üniversitesi (DEÜ) Tıp Fakültesinde Probleme Dayalı Öğrenim (PDÖ) Sistemi 1997-1998 öğretim yılından bu yana kullanılmakta ve problemlerden yola çıkılarak müfredat kurulunun belirlemiş olduğu öğrenme hedeflerine ulaşılmaktadır. İçeriği belirlenmiş ve öğrenme hedeflerine uygun olarak hazırlanmış modüller 1-3 haftalık bir süreyi kapsamaktadır. Bu makalede, DEÜ Tıp Fakültesinde uygulanmakta olan PDÖ sisteminde yer alan bir modülden yararlanarak, bir klinik senaryodan yola çıkılması ile öğrencinin temel bilgi ve mekanizmaları öğrenmesinin nasıl sağlandığının örneklenerek tartışılması hedeflenmiştir.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Original Article
Authors

Semra Koçtürk Gezer This is me

Halil Resmi This is me

Nur Arslan This is me

Meral Sakızlı This is me

Benal Büyükgebiz This is me

Neşe Atabey This is me

Publication Date April 1, 2003
Submission Date September 5, 2015
Published in Issue Year 2003 Volume: 12 Issue: 12

Cite

Vancouver Gezer SK, Resmi H, Arslan N, Sakızlı M, Büyükgebiz B, Atabey N. Probleme Dayalı Öğrenim Sisteminde Biyokimyasal ve Genetik Hedeflere Entegre Ulaşılmasını Sağlayan Bir Modül Örneği. TED. 2003;12(12).