Bilindiği gibi öğrenme, öğrencinin önceden öğrendiklerinden ve kendi motivasyonundan, eğiticinin pozitif desteğinden, materyalin organize bir şekilde sunumundan, kavramların tekrarlanmasından, görevlerin ve materyalin anlamlılığından, öğrencinin aktif katılımından ve eğitici tarafından oluşturulan fiziksel ve duygusal ortamdan etkilenmektedir. Ve yine bilindiği gibi yetişkinler için öğrenme, çocuklardakinden farklıdır. Çünkü, yetişkinleri öğrenmede çocuklardan ayıran 4 farklı özellik vardır. Bunlar; kendi kendini yönetme, deneyim, gerçek yaşam problemleri ve öğrendiğini hemen uygulama ihtiyacıdır. Yetişkin eğitimindeki bu farklılıkları dikkate alarak planlanacak olan tıp eğitimi, son yıllardaki yeni eğitim modelleri arayışlarına yön verecektir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Original Article |
Authors | |
Publication Date | June 1, 2004 |
Submission Date | September 5, 2015 |
Published in Issue | Year 2004 Volume: 14 Issue: 14 |