BibTex RIS Cite

-

Year 2004, Volume: 14 Issue: 14, - , 01.06.2004

Abstract

Yetişkin Eğitiminde Motivasyon ve Kolaylaştırma

Year 2004, Volume: 14 Issue: 14, - , 01.06.2004

Abstract

Bilindiği gibi öğrenme, öğrencinin önceden öğrendiklerinden ve kendi motivasyonundan, eğiticinin pozitif desteğinden, materyalin organize bir şekilde sunumundan, kavramların tekrarlanmasından, görevlerin ve materyalin anlamlılığından, öğrencinin aktif katılımından ve eğitici tarafından oluşturulan fiziksel ve duygusal ortamdan etkilenmektedir. Ve yine bilindiği gibi yetişkinler için öğrenme, çocuklardakinden farklıdır. Çünkü, yetişkinleri öğrenmede çocuklardan ayıran 4 farklı özellik vardır. Bunlar; kendi kendini yönetme, deneyim, gerçek yaşam problemleri ve öğrendiğini hemen uygulama ihtiyacıdır. Yetişkin eğitimindeki bu farklılıkları dikkate alarak planlanacak olan tıp eğitimi, son yıllardaki yeni eğitim modelleri arayışlarına yön verecektir.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Original Article
Authors

Züleyha Alper This is me

Publication Date June 1, 2004
Submission Date September 5, 2015
Published in Issue Year 2004 Volume: 14 Issue: 14

Cite

Vancouver Alper Z. Yetişkin Eğitiminde Motivasyon ve Kolaylaştırma. TED. 2004;14(14).