Girişimcilik Dergisinin amaçları “Girişimcilik” yazınına ulusal ve uluslararası alanda katkıda bulunmak; iş dünyasına, özellikle girişimcilere, öneriler sunmak ve böylece iş dünyası ile akademi arasında köprü oluşturmaktır.
The Turkish Journal of Entrepreneurship aims to contribute to the ‘’Entrepreneurship’’ literature in the national and international arena; offers suggestions to the business world, especially to entrepreneurs.
Dergimiz, girişimciliğin yanı sıra inovasyon, stratejik yönetim, örgüt çalışmaları, liderlik, uluslararası işletmecilik, örgütsel davranış, aile işletmeleri, etik, sürdürülebilirlik, sosyal sorumluluk, pazarlama, kalite, üretim yönetimi, finans, muhasebe, vb. alanlarında çalışmalar yapan araştırmacıları ve uygulayıcıları hedeflemektedir. Dergimizde, güncel konuları içeren özgün araştırma makaleleri, teorik ve derleme makaleler yer almaktadır.
In addition to entrepreneurship, our journal accepts articles in the following fields: innovation, strategic management, organizational studies, leadership, international business, organizational behavior, family businesses, ethics, sustainability, social responsibility, marketing, quality, production management, finance, accounting, etc. Our journal presents original research articles, theoretical and review articles on current issues.