BibTex RIS Cite

Bilgi Hizmetlerinde Verimlilik ve Motivasyon

Year 2009, Volume: 23 Issue: 3, 602 - 608, 01.07.2009

References

  • Baysal,A. Can(1993). Çalışma Yaşamındaİnsan.İstanbul: AvcıolBasım-Yayın.
  • Imai,M.(1994). Kaizen.İstanbul: Brisa.
  • Jordan,P.(1995).StaffManagement in Library and InformationWork. 3rded. Hampshire:Gover Hous.
  • Köroğlu, K. (1993). Verimlilik Yönetimine JaponYaklaşımıveKazukiyo Kurosawa Modeli.Ankara: MilliProdüktiviteMerkezi.
  • Lynch,B. P.ve Verdin, J. A. (1983). Job satisfactions in libraries. Library Quarterly, 53, 434-447.
  • Maslow,A. (1954). Motivation and Personality.New York: Harpers.
  • Rockman,I.F.(1985). Job satisfaction amongfacultyand librarians.JournalofLibrary Administration,60, 43-56.
  • Shetty, Y. (1982). Managementrole in decliningproductivity.CaliforniaManagement Review, 25(1),33-47.
  • Thompson, K. R. veTerpening, W. D. (1983). Job type variations and antecedentsto intention to leave. HumanRelations, 36(7), 655-681.
  • Üstün, A. (1998). Bilgikurumlarında toplam kaliteyönetimi ve verimlilik. Türk Kütüphaneciliği, 12(1), 8-20.
  • Üstün, A. (1997). Kütüphanecilik mesleğinde iç iletişim vemotivasyon. Türk Kütüphaneciliği, 11(1), 20-28.
Year 2009, Volume: 23 Issue: 3, 602 - 608, 01.07.2009

References

  • Baysal,A. Can(1993). Çalışma Yaşamındaİnsan.İstanbul: AvcıolBasım-Yayın.
  • Imai,M.(1994). Kaizen.İstanbul: Brisa.
  • Jordan,P.(1995).StaffManagement in Library and InformationWork. 3rded. Hampshire:Gover Hous.
  • Köroğlu, K. (1993). Verimlilik Yönetimine JaponYaklaşımıveKazukiyo Kurosawa Modeli.Ankara: MilliProdüktiviteMerkezi.
  • Lynch,B. P.ve Verdin, J. A. (1983). Job satisfactions in libraries. Library Quarterly, 53, 434-447.
  • Maslow,A. (1954). Motivation and Personality.New York: Harpers.
  • Rockman,I.F.(1985). Job satisfaction amongfacultyand librarians.JournalofLibrary Administration,60, 43-56.
  • Shetty, Y. (1982). Managementrole in decliningproductivity.CaliforniaManagement Review, 25(1),33-47.
  • Thompson, K. R. veTerpening, W. D. (1983). Job type variations and antecedentsto intention to leave. HumanRelations, 36(7), 655-681.
  • Üstün, A. (1998). Bilgikurumlarında toplam kaliteyönetimi ve verimlilik. Türk Kütüphaneciliği, 12(1), 8-20.
  • Üstün, A. (1997). Kütüphanecilik mesleğinde iç iletişim vemotivasyon. Türk Kütüphaneciliği, 11(1), 20-28.
There are 11 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

Ayşe Üstün This is me

Publication Date July 1, 2009
Published in Issue Year 2009 Volume: 23 Issue: 3

Cite

APA Üstün, A. (2009). Bilgi Hizmetlerinde Verimlilik ve Motivasyon. Türk Kütüphaneciliği, 23(3), 602-608.

Bu dergi içeriği CC BY 4.0cc.svg?ref=chooser-v1by.svg?ref=chooser-v1 ile lisanslanmaktadır.