Bu araştırmada, hedef pazar olarak 1980 ve 1990 yıllarda doğan kuşağı ifade eden Ben Nesli’ni belirleyen ve odaklanan otel işletmelerinin sundukları hizmetlerin değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda, Ben Nesli kuşağına uygun hizmet sunduğunu beyan eden otel işletmelerinin misyonu ve sundukları hizmetler içerik analizi yöntemiyle incelenmiştir. Araştırma sonuçlarına göre, Ben Nesli kuşağına yönelik otel hizmetlerinin teknoloji, tasarım ve konfor, yiyecek ve içecek, sosyal aktivite ve halkla ilişkiler olmak üzere beş tema altında sunulduğu görülmektedir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 16, 2020 |
Submission Date | August 22, 2019 |
Acceptance Date | May 8, 2020 |
Published in Issue | Year 2020 Volume: 7 Issue: 1 |