BibTex RIS Cite

KEMAN ÖĞRETİMİNDE MÜZİKALİTEYİ ETKİLEYEN TEMEL FAKTÖRLER

Year 2006, Volume: 8 Issue: 2, 127 - 130, 01.06.2006

Abstract

Keman öğretimi sürecinde, müzikalitenin biçimlenmesindeki en önemli faktörlerden biri, yeterli bir çalgı tekniğidir. Yay tekniği, vibrato ve entonasyon, nitelikli bir ses elde edilmesinde önemli rol oynamakta, üretilen sesin niteliği ise müzikalite açısından belirleyici faktörlerden biri olmaktadır. Diğer taraftan, keman öğrencilerinin eserlerin sanatsal içeriklerini kavrayabilmeleri ve müziksel ifade araçlarını kullanabilmeleri gerekir. Keman öğretimi, tüm bu faktörler dikkate alınarak yürütülmelidir

Fundamental Factors Affecting Musicality In The Teaching Of The Violin

Year 2006, Volume: 8 Issue: 2, 127 - 130, 01.06.2006

Abstract

During the teaching of the violin, an efficient technique of the instrument is
one of the most important factors in the formation of musicality. Bowing technique,
vibrato and intonation have a crucial role in producing qualified sounds and qualified
sounds are one of the determinative factors in terms of musicality. On the other hand,
students of the violin should be able to comprehend artistic content of the works and
use the instruments of musical expression. All above factors should be taken into
consideration in the teaching of the violin.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA38FV79GZ
Journal Section Article
Authors

Erol Tarkum This is me

Publication Date June 1, 2006
Published in Issue Year 2006 Volume: 8 Issue: 2

Cite

APA Tarkum, E. (2006). KEMAN ÖĞRETİMİNDE MÜZİKALİTEYİ ETKİLEYEN TEMEL FAKTÖRLER. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8(2), 127-130.
AMA Tarkum E. KEMAN ÖĞRETİMİNDE MÜZİKALİTEYİ ETKİLEYEN TEMEL FAKTÖRLER. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. June 2006;8(2):127-130.
Chicago Tarkum, Erol. “KEMAN ÖĞRETİMİNDE MÜZİKALİTEYİ ETKİLEYEN TEMEL FAKTÖRLER”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8, no. 2 (June 2006): 127-30.
EndNote Tarkum E (June 1, 2006) KEMAN ÖĞRETİMİNDE MÜZİKALİTEYİ ETKİLEYEN TEMEL FAKTÖRLER. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 2 127–130.
IEEE E. Tarkum, “KEMAN ÖĞRETİMİNDE MÜZİKALİTEYİ ETKİLEYEN TEMEL FAKTÖRLER”, Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 127–130, 2006.
ISNAD Tarkum, Erol. “KEMAN ÖĞRETİMİNDE MÜZİKALİTEYİ ETKİLEYEN TEMEL FAKTÖRLER”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8/2 (June 2006), 127-130.
JAMA Tarkum E. KEMAN ÖĞRETİMİNDE MÜZİKALİTEYİ ETKİLEYEN TEMEL FAKTÖRLER. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2006;8:127–130.
MLA Tarkum, Erol. “KEMAN ÖĞRETİMİNDE MÜZİKALİTEYİ ETKİLEYEN TEMEL FAKTÖRLER”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 8, no. 2, 2006, pp. 127-30.
Vancouver Tarkum E. KEMAN ÖĞRETİMİNDE MÜZİKALİTEYİ ETKİLEYEN TEMEL FAKTÖRLER. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2006;8(2):127-30.
Resim

Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.