BibTex RIS Cite
Year 2004, Volume: 6 Issue: 1, 15 - 29, 01.03.2004

Abstract

The highly competitive environment of marketing alcoholic drinks in the international arena is changing the face of the wineries and their wine marketing strategies. Wine industry has not been considered very important untill recent years but its importance is now increasing. Since currently wine industry is on the upward trend in Turkey as well as in the world, it was decided to examine this industry in details. This article is examining marketing strategies and practices in wine industry in terms of marketing mix elements. To do this, industry’s general structure and marketing practices in wine companies have been evaluated. In order to understand general structure of wine industry, secondary data have been used.

ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ

Year 2004, Volume: 6 Issue: 1, 15 - 29, 01.03.2004

Abstract

Uluslar arası çevrede alkollü içecekler arasında yaşanan yüksek rekabet dolayısı ile şarap sektörü ve stratejileri de değişmektedir. Son yıllara kadar pek önemli görülmeyen şarap sektörünün önemi gittikçe artmaktadır. Dünyada olduğu gibi, Türkiye’de de artan bu önem dolayısı ile şarap sektörünün incelenmesi düşünülmüştür. Bu makale, şarap sektöründeki pazarlama stratejileri ve uygulamalarını, pazarlama karması elemanları açısından incelemiştir. Bunun için sektörün genel durumu ve sektörde yer alan şirketlerin pazarlama uygulamaları değerlendirilmiştir. Şarap sektörünün genel yapısını anlamak için çeşitli ikincil verilerden yararlanılmıştır

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA58GP42RY
Journal Section Article
Authors

Ayşe Akyol This is me

M. Ömer Azabağaoğlu This is me

Aysu Özay This is me

Publication Date March 1, 2004
Published in Issue Year 2004 Volume: 6 Issue: 1

Cite

APA Akyol, A., Azabağaoğlu, M. Ö., & Özay, A. (2004). ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 6(1), 15-29.
AMA Akyol A, Azabağaoğlu MÖ, Özay A. ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. March 2004;6(1):15-29.
Chicago Akyol, Ayşe, M. Ömer Azabağaoğlu, and Aysu Özay. “ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6, no. 1 (March 2004): 15-29.
EndNote Akyol A, Azabağaoğlu MÖ, Özay A (March 1, 2004) ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 1 15–29.
IEEE A. Akyol, M. Ö. Azabağaoğlu, and A. Özay, “ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ”, Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 6, no. 1, pp. 15–29, 2004.
ISNAD Akyol, Ayşe et al. “ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6/1 (March 2004), 15-29.
JAMA Akyol A, Azabağaoğlu MÖ, Özay A. ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2004;6:15–29.
MLA Akyol, Ayşe et al. “ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ”. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 6, no. 1, 2004, pp. 15-29.
Vancouver Akyol A, Azabağaoğlu MÖ, Özay A. ŞARAP SEKTÖRÜNÜN PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2004;6(1):15-29.
Resim

Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.