Other
BibTex RIS Cite

Dijital Refahın Etiği: Multidisipliner Bir Perspektif

Year 2021, Volume: 6 Issue: 12, 652 - 659, 31.05.2021
https://doi.org/10.37679/trta.945292

Abstract

Dijital refah, yapay zekâ teknolojilerin hayatımızdaki yerinin gittikçe genişlemesiyle beraber bu teknolojinin bütün taraflarını yakından ilgilendiren bir meseleye dönüşmeye başlamıştır. Dijital teknolojilerin tasarımları ve çalışma prensipleri, bireysel ve toplumsal ölçekte büyük etkilere sahip araçlara dönüştükçe bu teknolojilerle kurduğumuz ilişkinin doğasını düşünme ihtiyacı kendisini hissettirmeye başlamıştır. Bu yazıda, akademide son yıllarda yerini almaya başlayan bu konuyla ilgili 2020 yılında okuyucuya sunulan ve farklı alanlarda çalışan akademisyenlere ait 11 makalenin yer aldığı The Ethics of Digital Well-Being: A
Multidisciplinary Perspective (Dijital Refahın Etiği: Multidisipliner Bir Perspektif) kitabı değerlendirilecektir.

References

  • Boğaziçi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe Anabilim Dalı Yüksek Lisans Programı Mezunu Eyüp Engin Küçük'ün, TRT Akademi Dergisi "Dijital Hayat ve Etik" sayısı için yazmış olduğu kitap eleştirisi yazısıdır.
Year 2021, Volume: 6 Issue: 12, 652 - 659, 31.05.2021
https://doi.org/10.37679/trta.945292

Abstract

References

  • Boğaziçi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe Anabilim Dalı Yüksek Lisans Programı Mezunu Eyüp Engin Küçük'ün, TRT Akademi Dergisi "Dijital Hayat ve Etik" sayısı için yazmış olduğu kitap eleştirisi yazısıdır.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Communication and Media Studies
Journal Section Book Review
Authors

Eyüp Engin Küçük This is me 0000-0003-3459-3871

Publication Date May 31, 2021
Submission Date April 1, 2021
Acceptance Date May 15, 2021
Published in Issue Year 2021 Volume: 6 Issue: 12

Cite

APA Küçük, E. E. (2021). Dijital Refahın Etiği: Multidisipliner Bir Perspektif. TRT Akademi, 6(12), 652-659. https://doi.org/10.37679/trta.945292

                                                                      16115   16111        16112