BibTex RIS Cite

TAYVANLI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE ÖĞRENİRKEN KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

Year 2017, Volume: 21 Issue: 2, 497 - 511, 06.08.2017

Abstract

Bu araştırmanın amacı Tayvan’da yabancı dil olarak Türkçenin öğretimi sürecinde karşılaşılan sorunların tespit edilmesi ve bu sorunlara yönelik çözüm önerilerinin araştırılmasıdır. Araştırmanın evreni Ulusal Chengchi Üniversitesi Türk Dili ve Kültürü Bölümünde görev yapan öğretmenler ve tüm öğrencilerdir. Araştırmada örneklem basit tesadüfi örnekleme kullanılarak seçilmiştir. Örneklem olarak seçilen 3 öğretmen ve 77 öğrenciden görüş alınmıştır. Araştırma kapsamında öğrencilerin ve öğretmenlerin Türkçe öğrenme ve öğretim sürecinde karşılaştıkları sorunları belirtmek amacıyla araştırmacı tarafından derse katılarak gözlem yapılmıştır. Araştırmanın sonuçlarında Tayvan’da yabancı dil olarak Türkçenin öğretiminde Çincenin yapısından, öğrencilerden, öğretmenlerden, öğretim materyallerinden ve eğitim ortamından kaynaklanan sorunlar ve etkiler açıklanmış, bundan sonra Tayvan’da Türkçe öğretiminin geliştirilmesi için dikkate alınması gereken çözüm önerileri sunulmuştur.

Year 2017, Volume: 21 Issue: 2, 497 - 511, 06.08.2017

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Journal Section Articles
Authors

Wen-chia Chang This is me

Publication Date August 6, 2017
Submission Date September 7, 2016
Published in Issue Year 2017 Volume: 21 Issue: 2

Cite

APA Chang, W.-c. (2017). TAYVANLI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE ÖĞRENİRKEN KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 21(2), 497-511.
AMA Chang Wc. TAYVANLI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE ÖĞRENİRKEN KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. August 2017;21(2):497-511.
Chicago Chang, Wen-chia. “TAYVANLI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE ÖĞRENİRKEN KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ”. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 21, no. 2 (August 2017): 497-511.
EndNote Chang W-c (August 1, 2017) TAYVANLI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE ÖĞRENİRKEN KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 21 2 497–511.
IEEE W.-c. Chang, “TAYVANLI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE ÖĞRENİRKEN KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ”, Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 21, no. 2, pp. 497–511, 2017.
ISNAD Chang, Wen-chia. “TAYVANLI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE ÖĞRENİRKEN KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ”. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 21/2 (August 2017), 497-511.
JAMA Chang W-c. TAYVANLI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE ÖĞRENİRKEN KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2017;21:497–511.
MLA Chang, Wen-chia. “TAYVANLI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE ÖĞRENİRKEN KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ”. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 21, no. 2, 2017, pp. 497-11.
Vancouver Chang W-c. TAYVANLI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE ÖĞRENİRKEN KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2017;21(2):497-511.