Bu çalışmanın temel amacı, web tasarımlı bir fen ve teknoloji materyali geliştirerek, geleneksel öğretim ile web-destekli fen öğretimi metodunun ilköğretim 7. sınıf öğrencilerinin fen başarılarına ve bilişsel gelişimlerine olan etkisini araştırmaktır. Çalışmanın örneklemini, Trabzon-Yomra ilçesine bağlı bir ilköğretim okulunda öğrenim gören toplam 100 öğrenci oluşturmuştur. Veri toplama araçlarını oluşturan başarı testi, fen ve teknoloji tutum ölçeği ve kavram haritası tutum ölçeği, her iki gruba çalışmanın başında ön-test olarak, çalışmanın sonunda da son-test olarak uygulanmıştır. Çalışma sonunda, her iki grup için genel fen başarısı % 12 oranında artmasına rağmen (p
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | April 1, 2011 |
Submission Date | November 14, 2015 |
Published in Issue | Year 2011 Volume: 24 Issue: 1 |