In this work,
with in the frame of theory of establishing agenda, the role of media agenda in
Turkey in determining theagenda of Uşak University students is investigated. Inthework,
best selling three newspapers are analyzed with respect toquantitative contentand
a survey is applied in order to measure students’ agenda. Content analysis is
treated tocover 11-12-13 January 2016 dates. During investigation period,
important criteron is that there is paralel is between the date on which surveys
will be applied and the date on which media content analys is will be held. In the
scope of work, the newspapers and tv channel swhich will be treated in the agenda
of Uşak University students and media agenda, are analyzed mutually
Bu çalışmada gündem kurma teorisi çerçevesinde,
Türkiye’de medya gündeminin Uşak üniversitesi öğrencileri gündemini
belirlemedeki rolü incelenmiştir. Çalışmada en çok satın alınan üç gazete nicel
içerik analizine tabi tutulmuş ve öğrencilerin gündemini ölçmeye dair anket uygulanmıştır.
İçerik analizi 11,12,13Ocak 2016 tarihlerini kapsayacak şekilde ele alınmıştır. Yapılan araştırma süreci boyunca dikkat edilmesi
gereken kriter ise anket uygulamaların yapılacağı tarih ile medya içerik
analizinin yapılacağı tarih arasında paralellik olmasına dikkat edilmiştir.
Çalışma kapsamında uşak üniversitesi öğrencilerinin gündemi ile medya
gündeminde ele alacağımız gazete ve televizyon kanalları karşılıklı analize
tabi tutulmuştur
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İletişim ve Medya Çalışmaları |
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 20 Aralık 2017 |
Gönderilme Tarihi | 10 Kasım 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 1 Sayı: 1 |
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi / International of Social Sciences Academic Researches