Review
BibTex RIS Cite
Year 2022, Volume: 7 Issue: Dr. Mahmut Kırkpınar'a Armağan, 1731 - 1751, 29.12.2022
https://doi.org/10.24186/vakanuvis.1112233

Abstract

References

  • Açıl, Öznur-Güvenç, Hülya- Hayta, Ayşegül- Kılıç, Sezcan. 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı. Ankara 2019.
  • Algan, S. (2008). İlköğretim 6. ve 7. sınıf sosyal bilgiler dersi öğretim programının ölçme ve değerlendirme öğesinin öğretmen görüşleri açısından incelenmesi, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Adana 2008.
  • Artun, Emre, Halk kültürü araştırmaları halk kültürlerinin gelecek kuşaklara taşınması, Kitabevi Yayınları 2008.
  • Glenn, Bowen,”Document analysis as a qualitative research method”, Qualitative Research Journal, 9/2(2009), s.27-40.
  • Çengelci, Tuğba, “Sosyal bilgiler öğretim programında somut olmayan kültürel mirasın yeri”, Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 25/1(2021), s.185-203.
  • Deveci, Handan,” Sosyal bilgiler dersinde kültürden yararlanma: Öğretmen adaylarının kültür port-folyolarının incelenmesi”, Elektronik Sosyal Bilgiler Dergisi, 28/8(2009), s.1–19.
  • Doğanay, Ahmet, Değerler eğitimi. C. Öztürk (Ed.), Sosyal bilgiler öğretimi demokratik vatandaşlık eğitimi, Ankara 2009.
  • Ersoy, Arife Figen, Kaya, Erdoğan, “Sosyal bilgiler dersi öğretim programının (2004) uygulama sürecine ilişkin öğrenci görüşleri”, Kastamonu Eğitim Dergisi, 17/ 1(2009), s.71-86.
  • Evans, Ronald, The tragedy of American school reform: How curriculum politics and entrenched dilemmas have diverted us from democracy. Palgra ve Macmillan 2011.
  • Kale, Nesrin, “Nasıl bir değerler eğitimi?”, R. Kaymakcan, S. Kenan, H. Hökelekli, Ş. Aslan ve M. Zengin (Ed.), Değerler eğitimi uluslararası sempozyumu içinde İstanbul 2007.
  • Karacabey, Süreyya,” Gelenekselden Batı'ya Türk tiyatrosu”. Tiyatro Araştırmaları Dergisi, 1/14(1995), s.1-10.
  • Kolaç, Emine,”Somut olmayan kültürel mirası koruma, bilinç ve duyarlılık oluşturmada Türkçe eğitiminin önemi”,Milli Folklor, 21 /82(2009), s.19-31.
  • Alfred Louis, Kroeber, Kluckhohn, Clyde, Culture: A critical review of concepts and definitions, İngiltere 1952.
  • Logan, William, Closing Pandora's box: human rights conundrums in cultural heritage protection. In H. Silverman & D.F. Ruggles (Eds.), Cultural heritage and human rights, New York 2007.
  • Mindes, Gayle, Social studies for young children: Preschool and primary curriculum anchor. (2. edition), Maryland 2014.
  • Mogalakwe, Monageng,” The use of documentary research methods in social research”. African Sociological Review, 10/1(2006), s.221-230.
  • Oğuz, Öcal, ”Somut olmayan kültürel miras ve kültürel ifade çeşitliliği”. Milli Folklor Dergisi, 11/82(2009), s. 6-12.
  • Özkan, Julide- Öztürk, Suna- Evirgen, Ömer Faruk, 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı, Ankara 2021.
  • Öztürk, Cemil, Kafadar, Tuğba, “Evaluation of the 2018 social studies curriculum”, Trakya Eğitim Dergisi, 10/1(2020), s.112-126.
  • Öztürk, Cemil, Sosyal bilgiler:Toplumsal yaşama disiplinlerarası bir bakış. C. Öztürk (Edt.). Sosyal bilgiler öğretimi demokratik vatandaşlık eğitimi, Ankara 2009.
  • Pehlivan, Alper, Açık ve örgün eğitim sosyal bilgiler ders kitapları ve öğretim programında somut olmayan kültürel miras ögelerinin incelenmesi, Yüksek Lisans Tezi, Eskişehir 2015.
  • Sağ, Çağrınur, İlkokul sosyal bilgiler dersinde somut olmayan kültürel miras eğitimine yönelik etkinlik temelli bir eylem araştırması, Yüksek Lisans Tezi, Bartın 2018.
  • Sözer, Erdal, Sosyal bilgiler dersinin tanımı, kapsamı ve ilköğretim programındaki yeri. Ş, Yaşar, (Ed.), Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi içinde Eskişehir 2008.
  • Tilgen, N. K. (t.y.). Kaybolan bir sanat dalı: Meddahlık. http://hdl.handle.net/11498/12280 sayfasından erişilmiştir.
  • Tülücü, Süleyman, “Meddah, meddahlık ve meddah hikâyeleri üzerine bazı notlar”, Atatürk Üniversitesi İlahiyat Tetkikleri Dergisi, 2/4(2005), s.1–14.
  • Yıldırım, Cengiz- Kaplan, Fatih- Kuru, Hayriye-Yılmaz, Mukaddes. 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı, Ankara 2019.

Intangible Cultural Heritage Element Showmanship and its Place in the Social Sciences Coursebooks of 5. 6. and 7th Grades

Year 2022, Volume: 7 Issue: Dr. Mahmut Kırkpınar'a Armağan, 1731 - 1751, 29.12.2022
https://doi.org/10.24186/vakanuvis.1112233

Abstract

Social studies is a course that includes many teaching techniques in the curriculum. According to the constructivist education approach, it is important for students to learn knowledge by experience. For this reason, some achievements in the social studies course, which includes many teaching techniques, can be revived in accordance with the tradition of meddah. In particular, the tradition of meddah, which is our intangible cultural heritage item, can be revived with the text, story and anecdote sections in the social studies textbooks of the 5th, 6th and 7th grades, and meaningful learning can be achieved by taking an active role in the teaching of these subjects as a small lecturer. In this study, by using the document analysis method, the sections that are suitable as narration according to the tradition of meddah and included in the social studies textbooks were determined according to the opinions of the researcher and two social studies education experts. According to the findings, it was seen that the animations related to the tradition of meddah were mostly in the field of culture and heritage learning and the social studies course was also suitable for the revival of this tradition. In addition, it is aimed to support constructivist education with the mediation activity.

References

  • Açıl, Öznur-Güvenç, Hülya- Hayta, Ayşegül- Kılıç, Sezcan. 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı. Ankara 2019.
  • Algan, S. (2008). İlköğretim 6. ve 7. sınıf sosyal bilgiler dersi öğretim programının ölçme ve değerlendirme öğesinin öğretmen görüşleri açısından incelenmesi, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Adana 2008.
  • Artun, Emre, Halk kültürü araştırmaları halk kültürlerinin gelecek kuşaklara taşınması, Kitabevi Yayınları 2008.
  • Glenn, Bowen,”Document analysis as a qualitative research method”, Qualitative Research Journal, 9/2(2009), s.27-40.
  • Çengelci, Tuğba, “Sosyal bilgiler öğretim programında somut olmayan kültürel mirasın yeri”, Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 25/1(2021), s.185-203.
  • Deveci, Handan,” Sosyal bilgiler dersinde kültürden yararlanma: Öğretmen adaylarının kültür port-folyolarının incelenmesi”, Elektronik Sosyal Bilgiler Dergisi, 28/8(2009), s.1–19.
  • Doğanay, Ahmet, Değerler eğitimi. C. Öztürk (Ed.), Sosyal bilgiler öğretimi demokratik vatandaşlık eğitimi, Ankara 2009.
  • Ersoy, Arife Figen, Kaya, Erdoğan, “Sosyal bilgiler dersi öğretim programının (2004) uygulama sürecine ilişkin öğrenci görüşleri”, Kastamonu Eğitim Dergisi, 17/ 1(2009), s.71-86.
  • Evans, Ronald, The tragedy of American school reform: How curriculum politics and entrenched dilemmas have diverted us from democracy. Palgra ve Macmillan 2011.
  • Kale, Nesrin, “Nasıl bir değerler eğitimi?”, R. Kaymakcan, S. Kenan, H. Hökelekli, Ş. Aslan ve M. Zengin (Ed.), Değerler eğitimi uluslararası sempozyumu içinde İstanbul 2007.
  • Karacabey, Süreyya,” Gelenekselden Batı'ya Türk tiyatrosu”. Tiyatro Araştırmaları Dergisi, 1/14(1995), s.1-10.
  • Kolaç, Emine,”Somut olmayan kültürel mirası koruma, bilinç ve duyarlılık oluşturmada Türkçe eğitiminin önemi”,Milli Folklor, 21 /82(2009), s.19-31.
  • Alfred Louis, Kroeber, Kluckhohn, Clyde, Culture: A critical review of concepts and definitions, İngiltere 1952.
  • Logan, William, Closing Pandora's box: human rights conundrums in cultural heritage protection. In H. Silverman & D.F. Ruggles (Eds.), Cultural heritage and human rights, New York 2007.
  • Mindes, Gayle, Social studies for young children: Preschool and primary curriculum anchor. (2. edition), Maryland 2014.
  • Mogalakwe, Monageng,” The use of documentary research methods in social research”. African Sociological Review, 10/1(2006), s.221-230.
  • Oğuz, Öcal, ”Somut olmayan kültürel miras ve kültürel ifade çeşitliliği”. Milli Folklor Dergisi, 11/82(2009), s. 6-12.
  • Özkan, Julide- Öztürk, Suna- Evirgen, Ömer Faruk, 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı, Ankara 2021.
  • Öztürk, Cemil, Kafadar, Tuğba, “Evaluation of the 2018 social studies curriculum”, Trakya Eğitim Dergisi, 10/1(2020), s.112-126.
  • Öztürk, Cemil, Sosyal bilgiler:Toplumsal yaşama disiplinlerarası bir bakış. C. Öztürk (Edt.). Sosyal bilgiler öğretimi demokratik vatandaşlık eğitimi, Ankara 2009.
  • Pehlivan, Alper, Açık ve örgün eğitim sosyal bilgiler ders kitapları ve öğretim programında somut olmayan kültürel miras ögelerinin incelenmesi, Yüksek Lisans Tezi, Eskişehir 2015.
  • Sağ, Çağrınur, İlkokul sosyal bilgiler dersinde somut olmayan kültürel miras eğitimine yönelik etkinlik temelli bir eylem araştırması, Yüksek Lisans Tezi, Bartın 2018.
  • Sözer, Erdal, Sosyal bilgiler dersinin tanımı, kapsamı ve ilköğretim programındaki yeri. Ş, Yaşar, (Ed.), Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi içinde Eskişehir 2008.
  • Tilgen, N. K. (t.y.). Kaybolan bir sanat dalı: Meddahlık. http://hdl.handle.net/11498/12280 sayfasından erişilmiştir.
  • Tülücü, Süleyman, “Meddah, meddahlık ve meddah hikâyeleri üzerine bazı notlar”, Atatürk Üniversitesi İlahiyat Tetkikleri Dergisi, 2/4(2005), s.1–14.
  • Yıldırım, Cengiz- Kaplan, Fatih- Kuru, Hayriye-Yılmaz, Mukaddes. 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı, Ankara 2019.
Year 2022, Volume: 7 Issue: Dr. Mahmut Kırkpınar'a Armağan, 1731 - 1751, 29.12.2022
https://doi.org/10.24186/vakanuvis.1112233

Abstract

References

  • Açıl, Öznur-Güvenç, Hülya- Hayta, Ayşegül- Kılıç, Sezcan. 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı. Ankara 2019.
  • Algan, S. (2008). İlköğretim 6. ve 7. sınıf sosyal bilgiler dersi öğretim programının ölçme ve değerlendirme öğesinin öğretmen görüşleri açısından incelenmesi, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Adana 2008.
  • Artun, Emre, Halk kültürü araştırmaları halk kültürlerinin gelecek kuşaklara taşınması, Kitabevi Yayınları 2008.
  • Glenn, Bowen,”Document analysis as a qualitative research method”, Qualitative Research Journal, 9/2(2009), s.27-40.
  • Çengelci, Tuğba, “Sosyal bilgiler öğretim programında somut olmayan kültürel mirasın yeri”, Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 25/1(2021), s.185-203.
  • Deveci, Handan,” Sosyal bilgiler dersinde kültürden yararlanma: Öğretmen adaylarının kültür port-folyolarının incelenmesi”, Elektronik Sosyal Bilgiler Dergisi, 28/8(2009), s.1–19.
  • Doğanay, Ahmet, Değerler eğitimi. C. Öztürk (Ed.), Sosyal bilgiler öğretimi demokratik vatandaşlık eğitimi, Ankara 2009.
  • Ersoy, Arife Figen, Kaya, Erdoğan, “Sosyal bilgiler dersi öğretim programının (2004) uygulama sürecine ilişkin öğrenci görüşleri”, Kastamonu Eğitim Dergisi, 17/ 1(2009), s.71-86.
  • Evans, Ronald, The tragedy of American school reform: How curriculum politics and entrenched dilemmas have diverted us from democracy. Palgra ve Macmillan 2011.
  • Kale, Nesrin, “Nasıl bir değerler eğitimi?”, R. Kaymakcan, S. Kenan, H. Hökelekli, Ş. Aslan ve M. Zengin (Ed.), Değerler eğitimi uluslararası sempozyumu içinde İstanbul 2007.
  • Karacabey, Süreyya,” Gelenekselden Batı'ya Türk tiyatrosu”. Tiyatro Araştırmaları Dergisi, 1/14(1995), s.1-10.
  • Kolaç, Emine,”Somut olmayan kültürel mirası koruma, bilinç ve duyarlılık oluşturmada Türkçe eğitiminin önemi”,Milli Folklor, 21 /82(2009), s.19-31.
  • Alfred Louis, Kroeber, Kluckhohn, Clyde, Culture: A critical review of concepts and definitions, İngiltere 1952.
  • Logan, William, Closing Pandora's box: human rights conundrums in cultural heritage protection. In H. Silverman & D.F. Ruggles (Eds.), Cultural heritage and human rights, New York 2007.
  • Mindes, Gayle, Social studies for young children: Preschool and primary curriculum anchor. (2. edition), Maryland 2014.
  • Mogalakwe, Monageng,” The use of documentary research methods in social research”. African Sociological Review, 10/1(2006), s.221-230.
  • Oğuz, Öcal, ”Somut olmayan kültürel miras ve kültürel ifade çeşitliliği”. Milli Folklor Dergisi, 11/82(2009), s. 6-12.
  • Özkan, Julide- Öztürk, Suna- Evirgen, Ömer Faruk, 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı, Ankara 2021.
  • Öztürk, Cemil, Kafadar, Tuğba, “Evaluation of the 2018 social studies curriculum”, Trakya Eğitim Dergisi, 10/1(2020), s.112-126.
  • Öztürk, Cemil, Sosyal bilgiler:Toplumsal yaşama disiplinlerarası bir bakış. C. Öztürk (Edt.). Sosyal bilgiler öğretimi demokratik vatandaşlık eğitimi, Ankara 2009.
  • Pehlivan, Alper, Açık ve örgün eğitim sosyal bilgiler ders kitapları ve öğretim programında somut olmayan kültürel miras ögelerinin incelenmesi, Yüksek Lisans Tezi, Eskişehir 2015.
  • Sağ, Çağrınur, İlkokul sosyal bilgiler dersinde somut olmayan kültürel miras eğitimine yönelik etkinlik temelli bir eylem araştırması, Yüksek Lisans Tezi, Bartın 2018.
  • Sözer, Erdal, Sosyal bilgiler dersinin tanımı, kapsamı ve ilköğretim programındaki yeri. Ş, Yaşar, (Ed.), Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi içinde Eskişehir 2008.
  • Tilgen, N. K. (t.y.). Kaybolan bir sanat dalı: Meddahlık. http://hdl.handle.net/11498/12280 sayfasından erişilmiştir.
  • Tülücü, Süleyman, “Meddah, meddahlık ve meddah hikâyeleri üzerine bazı notlar”, Atatürk Üniversitesi İlahiyat Tetkikleri Dergisi, 2/4(2005), s.1–14.
  • Yıldırım, Cengiz- Kaplan, Fatih- Kuru, Hayriye-Yılmaz, Mukaddes. 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı, Ankara 2019.

Somut Olmayan Kültürel Miras Öğemiz Meddahlık ve 5. 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Yeri

Year 2022, Volume: 7 Issue: Dr. Mahmut Kırkpınar'a Armağan, 1731 - 1751, 29.12.2022
https://doi.org/10.24186/vakanuvis.1112233

Abstract

Sosyal Bilgiler dersi öğretim programı içerisinde birçok öğretim tekniğini barındıran bir derstir. Yapılandırmacı eğitim anlayışına göre de öğrencilerin bilgiyi deneyimleyerek öğrenmesi önemli görülmektedir. Bu nedenle içerisinde birçok öğretim tekniği barındıran sosyal bilgiler dersindeki bazı kazanımlar Meddahlık geleneğine uygun olarak canlandırılabilir. Özellikle somut olmayan kültürel miras öğemiz olan Meddahlık geleneği 5. 6. ve 7. sınıfların sosyal bilgiler ders kitaplarında yer alan metin, hikâye, fıkra bölümleri ile canlandırılabilir ve öğrenciler küçük birer Meddah olarak bu konuların öğretiminde aktif rol alarak anlamlı öğrenmenin gerçekleşmesi sağlanabilir. Bu çalışmada doküman incelemesi yöntemi kullanılarak meddahlık geleneğine göre anlatım olarak uygun olan ve Sosyal Bilgiler ders kitapları içerisinde yer alan bölümler araştırmacı ve iki Sosyal Bilgiler eğitimi uzmanın görüşlerine göre tespit edilmiştir. Elde edilen bulgulara göre meddahlık geleneği ile ilgili canlandırmaların daha çok kültür ve miras öğrenme alanında olduğu ve Sosyal Bilgiler dersinin de bu geleneğin canlandırılması için uygun olduğu görülmüştür. Ayrıca meddahlık etkinliği ile yapılandırmacı eğitimin desteklenmesi amaçlanmaktadır.

References

  • Açıl, Öznur-Güvenç, Hülya- Hayta, Ayşegül- Kılıç, Sezcan. 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı. Ankara 2019.
  • Algan, S. (2008). İlköğretim 6. ve 7. sınıf sosyal bilgiler dersi öğretim programının ölçme ve değerlendirme öğesinin öğretmen görüşleri açısından incelenmesi, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Adana 2008.
  • Artun, Emre, Halk kültürü araştırmaları halk kültürlerinin gelecek kuşaklara taşınması, Kitabevi Yayınları 2008.
  • Glenn, Bowen,”Document analysis as a qualitative research method”, Qualitative Research Journal, 9/2(2009), s.27-40.
  • Çengelci, Tuğba, “Sosyal bilgiler öğretim programında somut olmayan kültürel mirasın yeri”, Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 25/1(2021), s.185-203.
  • Deveci, Handan,” Sosyal bilgiler dersinde kültürden yararlanma: Öğretmen adaylarının kültür port-folyolarının incelenmesi”, Elektronik Sosyal Bilgiler Dergisi, 28/8(2009), s.1–19.
  • Doğanay, Ahmet, Değerler eğitimi. C. Öztürk (Ed.), Sosyal bilgiler öğretimi demokratik vatandaşlık eğitimi, Ankara 2009.
  • Ersoy, Arife Figen, Kaya, Erdoğan, “Sosyal bilgiler dersi öğretim programının (2004) uygulama sürecine ilişkin öğrenci görüşleri”, Kastamonu Eğitim Dergisi, 17/ 1(2009), s.71-86.
  • Evans, Ronald, The tragedy of American school reform: How curriculum politics and entrenched dilemmas have diverted us from democracy. Palgra ve Macmillan 2011.
  • Kale, Nesrin, “Nasıl bir değerler eğitimi?”, R. Kaymakcan, S. Kenan, H. Hökelekli, Ş. Aslan ve M. Zengin (Ed.), Değerler eğitimi uluslararası sempozyumu içinde İstanbul 2007.
  • Karacabey, Süreyya,” Gelenekselden Batı'ya Türk tiyatrosu”. Tiyatro Araştırmaları Dergisi, 1/14(1995), s.1-10.
  • Kolaç, Emine,”Somut olmayan kültürel mirası koruma, bilinç ve duyarlılık oluşturmada Türkçe eğitiminin önemi”,Milli Folklor, 21 /82(2009), s.19-31.
  • Alfred Louis, Kroeber, Kluckhohn, Clyde, Culture: A critical review of concepts and definitions, İngiltere 1952.
  • Logan, William, Closing Pandora's box: human rights conundrums in cultural heritage protection. In H. Silverman & D.F. Ruggles (Eds.), Cultural heritage and human rights, New York 2007.
  • Mindes, Gayle, Social studies for young children: Preschool and primary curriculum anchor. (2. edition), Maryland 2014.
  • Mogalakwe, Monageng,” The use of documentary research methods in social research”. African Sociological Review, 10/1(2006), s.221-230.
  • Oğuz, Öcal, ”Somut olmayan kültürel miras ve kültürel ifade çeşitliliği”. Milli Folklor Dergisi, 11/82(2009), s. 6-12.
  • Özkan, Julide- Öztürk, Suna- Evirgen, Ömer Faruk, 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı, Ankara 2021.
  • Öztürk, Cemil, Kafadar, Tuğba, “Evaluation of the 2018 social studies curriculum”, Trakya Eğitim Dergisi, 10/1(2020), s.112-126.
  • Öztürk, Cemil, Sosyal bilgiler:Toplumsal yaşama disiplinlerarası bir bakış. C. Öztürk (Edt.). Sosyal bilgiler öğretimi demokratik vatandaşlık eğitimi, Ankara 2009.
  • Pehlivan, Alper, Açık ve örgün eğitim sosyal bilgiler ders kitapları ve öğretim programında somut olmayan kültürel miras ögelerinin incelenmesi, Yüksek Lisans Tezi, Eskişehir 2015.
  • Sağ, Çağrınur, İlkokul sosyal bilgiler dersinde somut olmayan kültürel miras eğitimine yönelik etkinlik temelli bir eylem araştırması, Yüksek Lisans Tezi, Bartın 2018.
  • Sözer, Erdal, Sosyal bilgiler dersinin tanımı, kapsamı ve ilköğretim programındaki yeri. Ş, Yaşar, (Ed.), Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi içinde Eskişehir 2008.
  • Tilgen, N. K. (t.y.). Kaybolan bir sanat dalı: Meddahlık. http://hdl.handle.net/11498/12280 sayfasından erişilmiştir.
  • Tülücü, Süleyman, “Meddah, meddahlık ve meddah hikâyeleri üzerine bazı notlar”, Atatürk Üniversitesi İlahiyat Tetkikleri Dergisi, 2/4(2005), s.1–14.
  • Yıldırım, Cengiz- Kaplan, Fatih- Kuru, Hayriye-Yılmaz, Mukaddes. 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı, Ankara 2019.
There are 26 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects History of The Social Sciences
Journal Section research Article
Authors

Recep Dündar 0000-0002-0029-1739

Mehmet Mustafa Kızık 0000-0003-0661-0830

Fatih Kurt 0000-0003-1975-6492

Publication Date December 29, 2022
Submission Date May 3, 2022
Published in Issue Year 2022 Volume: 7 Issue: Dr. Mahmut Kırkpınar'a Armağan

Cite

APA Dündar, R., Kızık, M. M., & Kurt, F. (2022). Somut Olmayan Kültürel Miras Öğemiz Meddahlık ve 5. 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Yeri. Vakanüvis - Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi, 7(Dr. Mahmut Kırkpınar’a Armağan), 1731-1751. https://doi.org/10.24186/vakanuvis.1112233
AMA Dündar R, Kızık MM, Kurt F. Somut Olmayan Kültürel Miras Öğemiz Meddahlık ve 5. 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Yeri. VAKANUVIS. December 2022;7(Dr. Mahmut Kırkpınar’a Armağan):1731-1751. doi:10.24186/vakanuvis.1112233
Chicago Dündar, Recep, Mehmet Mustafa Kızık, and Fatih Kurt. “Somut Olmayan Kültürel Miras Öğemiz Meddahlık Ve 5. 6. Ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Yeri”. Vakanüvis - Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi 7, no. Dr. Mahmut Kırkpınar’a Armağan (December 2022): 1731-51. https://doi.org/10.24186/vakanuvis.1112233.
EndNote Dündar R, Kızık MM, Kurt F (December 1, 2022) Somut Olmayan Kültürel Miras Öğemiz Meddahlık ve 5. 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Yeri. Vakanüvis - Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi 7 Dr. Mahmut Kırkpınar’a Armağan 1731–1751.
IEEE R. Dündar, M. M. Kızık, and F. Kurt, “Somut Olmayan Kültürel Miras Öğemiz Meddahlık ve 5. 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Yeri”, VAKANUVIS, vol. 7, no. Dr. Mahmut Kırkpınar’a Armağan, pp. 1731–1751, 2022, doi: 10.24186/vakanuvis.1112233.
ISNAD Dündar, Recep et al. “Somut Olmayan Kültürel Miras Öğemiz Meddahlık Ve 5. 6. Ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Yeri”. Vakanüvis - Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi 7/Dr. Mahmut Kırkpınar’a Armağan (December 2022), 1731-1751. https://doi.org/10.24186/vakanuvis.1112233.
JAMA Dündar R, Kızık MM, Kurt F. Somut Olmayan Kültürel Miras Öğemiz Meddahlık ve 5. 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Yeri. VAKANUVIS. 2022;7:1731–1751.
MLA Dündar, Recep et al. “Somut Olmayan Kültürel Miras Öğemiz Meddahlık Ve 5. 6. Ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Yeri”. Vakanüvis - Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi, vol. 7, no. Dr. Mahmut Kırkpınar’a Armağan, 2022, pp. 1731-5, doi:10.24186/vakanuvis.1112233.
Vancouver Dündar R, Kızık MM, Kurt F. Somut Olmayan Kültürel Miras Öğemiz Meddahlık ve 5. 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Yeri. VAKANUVIS. 2022;7(Dr. Mahmut Kırkpınar’a Armağan):1731-5.


 This work is licensed under a Creative Commons BY-NC-SA 2.0 (Attribution-Non Commercial-Share Alike)