Sağlık
sektöründe faaliyet gösteren kurumlar, bütün halka hizmet verdikleri için,
toplumu sürekli bilgilendirmek ve güven duygusu oluşturma sorumluluğuna
sahiplerdir. Bu sorumluluğun yerine getirilmesinin belirlenmesinde kullanılacak
yöntemlerden biri de müşteri (hasta ve yakınları) memnuniyetinin belirli
periyotlar ile ölçülmesidir. Bu araştırmada, Konya il merkezinde sağlık
sektöründe hizmet sunan ve yatak kapasitesi olarak büyük ölçekli kabul edilen
üç resmi (kamuya ait) hastane ile bir özel hastanede müşteri memnuniyeti ölçülmeye
çalışılmıştır. Anket tekniğinin kullanıldığı araştırmada, müşterilere 1-10
aralığında puanlandırmaları için toplam 31 soru yöneltilmiştir. Anket sonuçları
SPSS paket programı yardımı ile değerlendirilmiş ve sonuçları tartışılmıştır.
Journal Section | Articles |
---|---|
Authors | |
Publication Date | July 3, 2005 |
Submission Date | July 31, 2017 |
Published in Issue | Year 2005 Issue: 3 |
Journal of Productivity is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY-NC 4.0)