• Al – Tabtabai Hashem, Alex P.Alex ve Ahmed Aboualfotouh, “ Conflict Resowtion Using Cognitive Analysis Approach”, Project Management Journal,32 (2) ,s.5, 2001.
• Asunakutlu Tuncer, Sezai Zeybekoğlu., “Yöneticiler Çatışmalarda Nasıl Davranır?”, Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 14 ( 2), s.2-15, 1999.
• Ataman Göksel, İşletme Yönetimi, İstanbul: Türkmen Kitabevi, 2001.
• Baron Robert A., Jerald Greenberg., Behavior In Organizations, Understanding and Managing The Human Side of Work, USA: Library of Congress Cataloging In Publication Data, 1990.
• Başaran, İbrahim Ethem., Yönetimde İnsan İlişkileri, Ankara: Aydan Web Tesisleri,1998.
• Bateman Thomas S., Scott A.Snell, Management-Building, Competitive, Advantage, USA: Irwın Mc Graw-Hıll, 1999.
• Clayton, Susan,.“Takımınızın Yeteneklerini Geliştirmede Yönetim”, İstanbul: Hayat Yayın İletişim Eğitim Hizm. ve Tic.Ltd.,(Çeviren: Mehmet Zaman), 2000.
• Cook, Curtis W., Phillip L.Hunsaker ve Robert E.Coffey., Management and Organizational Behavior, USA: Irwin McGraw-Hill, 1997.
• Çalışkan, Kutlu., “Örgütün Yapısal Boyutları ve Takım İklimine Etkisi”, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2001.
• Daft Richard L, Management, USA: The Dryden Press., 1994.
• Çetin Münevver Ölçüm, Özge Hacıfazlıoğlu, Conflict Management Styles: A Comparative Study of University Academics and High School Teachers, Journal of American Academy of Business,Vol.5, Iss. 1/2; ss. 325-333, 2004.
• De Dreu, Carsten K.W., Annelies E.M.Van Vianen., Managing Relationship Conflict and The Effectiveness of Organizational Teams”, Journal of Organizational Behavior 22.,s.309, 2001.
• Di Renzo, Gordon J., Human Social Behavior-Concepts and Principles of Sociology, USA: Rinehart and Winston, 1990.
• Efil İsmail, İşletmelerde Yönetim ve Organizasyon, İstanbul: Alfa Basım Yayım Dağıtım Şti., 2002.
• Eppler, Martin J., Oliver Sukowski., “Managing Team Krawledge, Core Processes Tools and Enabling Faktors”, European Management Journal,18 (3), ss.334-341, 2000.
• Eren Erol, Örgütsel Davranış ve Yönetim Psikolojisi, İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 2002.
• Ingram, Hadyn, Terry Desombne., “Teams and Teamworking in Hotels”, Tourism and Hospitality Research, 1( 4) ,s.352, 2000.
• Jehn Karen A, Elizabeth A Mannix, “The dynamic nature of conflict: A longitudinal study of intragroup conflict and group performance” Academy of Management Journal, 44( 2); ss 238-252, 2001.
• Jehn Karen A, “A qualitative analysis of conflict types and dimensions in organizational groups”, Administrative Science Quarterly., Vol.42, Iss. 3; ss. 530-558, 1997.
• Karaca, Emel.,” Örgütsel Takımlar-Takım Çalışması ve İş Tatmini Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma” Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1994.
• Kılıç Mustafa, “Çatışma ve Yönetimi”,Yönetim ve Organizasyon, Ankara: Nobel Yayın Dağıtım A.Ş., 2001.
• Kutanis, Rana Özen.,“Esnek Örgütlenme Yönetimi Olarak Takımlar”,Stratejik Boyutuyla Modern Yönetim
Yaklaşımları, İstanbul : Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş, 2002.
• Labianca Giuseppe, Daniel J Brass, Barbara Gray, “Social networks and perceptions of intergroup conflict: The role of negative relationships and third parties” Academy of Management Journal. Vol.41, Iss. 1; ss. 55-68 ,1998.
• Lussier Robert N., Human Relations In Organizations, A Skill-Building Approach, USA: Richard D.Irwın Inc.,1990.
• Mitchell, Terence R., James R.Larson, People In Organization -An Introduction to Organizational Behavior, USA: McGraw Hill, 1987.
• Newstrom John W., Keith Davis.,Organizational Behavior-Human Behavior At Work, USA: McGraw-Hill. (1993).
• Özer M. Arif, “Etkin ve Verimli Örgüt Yönetimine Doğru Bir Adım: Çatışma
Yönetimi”, Verimlilik Dergisi 2000 / 4, s.17.
• Seymen Oya Aytemiz, Gülay Özdemir,“Örgütsel Küçülme Kapsamında İşgören Çıkarma Uygulamasının Stres Yönetimi Boyutuyla Değerlendirilmesi ve Bir Model Önerisi”, Atatürk Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Dergisi., 16 (5-6), ss.255-260, 2002.
• Al – Tabtabai Hashem, Alex P.Alex ve Ahmed Aboualfotouh, “ Conflict Resowtion Using Cognitive Analysis Approach”, Project Management Journal,32 (2) ,s.5, 2001.
• Asunakutlu Tuncer, Sezai Zeybekoğlu., “Yöneticiler Çatışmalarda Nasıl Davranır?”, Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 14 ( 2), s.2-15, 1999.
• Ataman Göksel, İşletme Yönetimi, İstanbul: Türkmen Kitabevi, 2001.
• Baron Robert A., Jerald Greenberg., Behavior In Organizations, Understanding and Managing The Human Side of Work, USA: Library of Congress Cataloging In Publication Data, 1990.
• Başaran, İbrahim Ethem., Yönetimde İnsan İlişkileri, Ankara: Aydan Web Tesisleri,1998.
• Bateman Thomas S., Scott A.Snell, Management-Building, Competitive, Advantage, USA: Irwın Mc Graw-Hıll, 1999.
• Clayton, Susan,.“Takımınızın Yeteneklerini Geliştirmede Yönetim”, İstanbul: Hayat Yayın İletişim Eğitim Hizm. ve Tic.Ltd.,(Çeviren: Mehmet Zaman), 2000.
• Cook, Curtis W., Phillip L.Hunsaker ve Robert E.Coffey., Management and Organizational Behavior, USA: Irwin McGraw-Hill, 1997.
• Çalışkan, Kutlu., “Örgütün Yapısal Boyutları ve Takım İklimine Etkisi”, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2001.
• Daft Richard L, Management, USA: The Dryden Press., 1994.
• Çetin Münevver Ölçüm, Özge Hacıfazlıoğlu, Conflict Management Styles: A Comparative Study of University Academics and High School Teachers, Journal of American Academy of Business,Vol.5, Iss. 1/2; ss. 325-333, 2004.
• De Dreu, Carsten K.W., Annelies E.M.Van Vianen., Managing Relationship Conflict and The Effectiveness of Organizational Teams”, Journal of Organizational Behavior 22.,s.309, 2001.
• Di Renzo, Gordon J., Human Social Behavior-Concepts and Principles of Sociology, USA: Rinehart and Winston, 1990.
• Efil İsmail, İşletmelerde Yönetim ve Organizasyon, İstanbul: Alfa Basım Yayım Dağıtım Şti., 2002.
• Eppler, Martin J., Oliver Sukowski., “Managing Team Krawledge, Core Processes Tools and Enabling Faktors”, European Management Journal,18 (3), ss.334-341, 2000.
• Eren Erol, Örgütsel Davranış ve Yönetim Psikolojisi, İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 2002.
• Ingram, Hadyn, Terry Desombne., “Teams and Teamworking in Hotels”, Tourism and Hospitality Research, 1( 4) ,s.352, 2000.
• Jehn Karen A, Elizabeth A Mannix, “The dynamic nature of conflict: A longitudinal study of intragroup conflict and group performance” Academy of Management Journal, 44( 2); ss 238-252, 2001.
• Jehn Karen A, “A qualitative analysis of conflict types and dimensions in organizational groups”, Administrative Science Quarterly., Vol.42, Iss. 3; ss. 530-558, 1997.
• Karaca, Emel.,” Örgütsel Takımlar-Takım Çalışması ve İş Tatmini Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma” Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1994.
• Kılıç Mustafa, “Çatışma ve Yönetimi”,Yönetim ve Organizasyon, Ankara: Nobel Yayın Dağıtım A.Ş., 2001.
• Kutanis, Rana Özen.,“Esnek Örgütlenme Yönetimi Olarak Takımlar”,Stratejik Boyutuyla Modern Yönetim
Yaklaşımları, İstanbul : Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş, 2002.
• Labianca Giuseppe, Daniel J Brass, Barbara Gray, “Social networks and perceptions of intergroup conflict: The role of negative relationships and third parties” Academy of Management Journal. Vol.41, Iss. 1; ss. 55-68 ,1998.
• Lussier Robert N., Human Relations In Organizations, A Skill-Building Approach, USA: Richard D.Irwın Inc.,1990.
• Mitchell, Terence R., James R.Larson, People In Organization -An Introduction to Organizational Behavior, USA: McGraw Hill, 1987.
• Newstrom John W., Keith Davis.,Organizational Behavior-Human Behavior At Work, USA: McGraw-Hill. (1993).
• Özer M. Arif, “Etkin ve Verimli Örgüt Yönetimine Doğru Bir Adım: Çatışma
Yönetimi”, Verimlilik Dergisi 2000 / 4, s.17.
• Seymen Oya Aytemiz, Gülay Özdemir,“Örgütsel Küçülme Kapsamında İşgören Çıkarma Uygulamasının Stres Yönetimi Boyutuyla Değerlendirilmesi ve Bir Model Önerisi”, Atatürk Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Dergisi., 16 (5-6), ss.255-260, 2002.