Üniversite kütüphanesi, bilgi
(enformasyon) ve eğitim sektörünün en önemli işletmelerinden birisidir.
Kütüphanede verilen bilgi hizmetlerinden yararlanan kütüphane kullanıcıları,
üniversitelerin ana birimlerinden olan bu kütüphanelerin dış müşterileri
konumundadırlar. Bu kişilerin memnuniyeti, hem üniversite kütüphanesinin hem de
üniversitenin başarısı noktasında yüksek düzeyde öneme sahiptir. Bu çalışmada,
kullanıcı memnuniyeti konusu, Likert Ölçeği kurallarına uygun şekilde
hazırlanarak Hacettepe Üniversitesi kütüphaneleri kapsamında uygulanan
“Kütüphane Kullanıcısı Memnuniyet Ölçeği”nden elde edilen bulgular bağlamında
irdelenmiş, daha sonra, kullanıcı memnuniyetini artırmaya yönelik bazı çözüm
önerileri sunulmuştur.
Toplam Kalite Yönetimi Üniversite Kütüphaneleri Müşteri Memnuniyeti Kullanıcı Merkezli Kütüphane Kullanıcı Memnuniyeti.
Journal Section | Articles |
---|---|
Authors | |
Publication Date | March 2, 2005 |
Submission Date | July 31, 2017 |
Published in Issue | Year 2005 Issue: 1 |
Journal of Productivity is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY-NC 4.0)